*Lykkeliten* Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hei jenter! Har dere fått symptomer? Har selv IKM 5-6 Februar.. Symptomer: Masse luft i magen, hyppig do besøk, humør svingninger:), murringer og stikk i magen hvis jeg reiser meg fort opp av sofaen. Det var de jeg kom på¨akkurat nå..
*tornerose* Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Hei lykkeliten :-D Mine symptomer er kvalme/ uggenhetsfølelse som kommer og går (skikkelig kvalm da jeg stod opp i dag) og murringer/ stikkninger :-) *håpe, håpe* La oss krysse fingrene for at dette er graviditetssymptomer :-)
*månestråle* Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 puh, merker ingenting jeg... veldig ustabilt humør bare...buhu..
muttepus Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Hei Har IKM 7-8, symptomer til nå er mye luft i magen, stikninger nederst i magen litt til venstre, veldig ømme bryster. Håper!
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 god morgen! jeg har ikm i morgen.... mine "symptomer" er masse luft i magen, mensmurringer(men pleier å ha det 1 uke før mens) veldig humør svingninger,samboeren min blir litt forskrekka av dette=) eller ingenting..... har en følelse av av tr kommer i morgen! LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!
våken_om_natta Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Jeg hadde ikm i går. Ingen symptomer som er verdt å nevne i alle fall. Bortsett fra en bitte liten blødning tidligere i uka og noen rare luktefornemmelser. Hadde ikke symptomer så tidlig da jeg gikk gravid med sønnen min heller. De kom ikke før i uke 8-9.
Truseprinsesse Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Jeg er sliten og øm nede rundt livmoren, det sprenger liksom litt. Har litt ømme pupper. Og en brennende følelse i halsen.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Har IKM i morgen, men har ingen symptomer... Ved forrige graviditet så hadde jeg VELDIG ømme pupper, nesten vonde, så har ikke helt tro på at vi har fått det til denne gangen... Men på den andre siden så har jeg ingen symptomer på TR heller, bruker å spotte og ha menssmerter... Får se hva som skjer i morgen... Lykke til alle sammen.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Heisann! Har IKM 5-6 februar jeg også. Stikking i mage, skikkelig ustabil i humøret og litt ømmer bryster, men tror ikke det blir noe denne gangen. Tok en test i går og den var negativ. Selv om det var tidlig å teste har jeg innfunnet meg med at jeg ikke er gravid denne gangen. Er jo bare i 1 pp så kan vel ikke akkurat begynne å bli skuffet enda synest jeg. Er mange av dere her som fortjener å få positiv test før meg:o) Men jeg krysser fingrene for dere ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå