Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Fikk så innmari vondt i hodet..( Likte ikke dette... Har tatt en pille nå, så får se om den virker...Tenker på å gå å legge meg...Er jo sent da...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Ja gå å legg deg, omdet ikke er over imorgen så kan du jo ringe føden for å komme å få målt blodtrykket. Har du mye vann i kroppen?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Har litt på beina og henda, men ikke ikke ellers... Uff, har ikke lyst å gå gjennom dette en gang til..( Svangerskapsforgiftning er ikke gøy... Nei, får gjøre som du sier og er pinen over i morgen ringer jeg føden...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 En liten oppdatering...(hvis en kan kalle det ) ) Forsatt vondt i hodet. Har ikke gitt seg ennå gitt... Får prøve å spise og drikke mye og se om det hjelper. Går den ikke over ringer jeg føden... Lille gullet har blitt roligere i magen, men det er vel sikkert fordi den har så liten plass... Får se løpet av dagen om det blir noen forandringer... (ser jeg hadde en skrivefeil i innlegget over her hehehe: "Nei, får gjøre som du sier og er pinen over i morgen ringer jeg føden..." Skal stå:"Nei, får gjøre som du sier og er IKKE pinen over i morgen ringer jeg føden..." ) HI
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Hei:) Jeg ville ringt føden med en gang jeg, hvis jeg var deg. Nå har du jo ventet siden igår, og det har fortsatt ikke blitt bedre. Bedre å ringe en gang for mye enn for lite:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Jo, burde det, men begynner å bli bedre...Skal spise først og se om det hjelper...Spiste to ganger i hele går og trakk under en liter væske..Så det har sikkert hatt sin virkning også... Men tror det blir til at jeg ringer... Takk ) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå