Gå til innhold

Plutselig vondt i hodet! :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk så innmari vondt i hodet..:o(

Likte ikke dette... Har tatt en pille nå, så får se om den virker...Tenker på å gå å legge meg...Er jo sent da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja gå å legg deg, omdet ikke er over imorgen så kan du jo ringe føden for å komme å få målt blodtrykket. Har du mye vann i kroppen?

Skrevet

Har litt på beina og henda, men ikke ikke ellers...

Uff, har ikke lyst å gå gjennom dette en gang til..:o( Svangerskapsforgiftning er ikke gøy...

Nei, får gjøre som du sier og er pinen over i morgen ringer jeg føden...

Skrevet

En liten oppdatering...(hvis en kan kalle det :o) )

Forsatt vondt i hodet. Har ikke gitt seg ennå gitt... Får prøve å spise og drikke mye og se om det hjelper.

Går den ikke over ringer jeg føden... Lille gullet har blitt roligere i magen, men det er vel sikkert fordi den har så liten plass...

Får se løpet av dagen om det blir noen forandringer...

(ser jeg hadde en skrivefeil i innlegget over her hehehe: "Nei, får gjøre som du sier og er pinen over i morgen ringer jeg føden..." Skal stå:"Nei, får gjøre som du sier og er IKKE pinen over i morgen ringer jeg føden..." )

HI

Skrevet

Hei:)

Jeg ville ringt føden med en gang jeg, hvis jeg var deg. Nå har du jo ventet siden igår, og det har fortsatt ikke blitt bedre. Bedre å ringe en gang for mye enn for lite:)

Lykke til:)

Skrevet

Jo, burde det, men begynner å bli bedre...Skal spise først og se om det hjelper...Spiste to ganger i hele går og trakk under en liter væske..Så det har sikkert hatt sin virkning også...

Men tror det blir til at jeg ringer...

Takk :o)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...