-Hengebuksvinet- Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Synes prisforskjellene ofte er enorme, om man har 3 barn i forhold til den vanlige kjernefamilien på 4 (2 barn). På flere hoteller/reisemål kommer man unna med 60-70% av prisen, om man bare tar med to av barna. Utfra det jeg kan se på internettsidene. Har dere noen tips til hvilke reiseselskaper som er best, når man reiser med et ekstra barn? For stort sett alt er jo tilrettelagt for familier på 4.
Torpekjærringa Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Ja, det har provosert meg mange ganger! har skrevet mail til ving, saga, star tour om det også ! men uten svar selvfølgelig! Vi planlegger nå sommerens ferie, og hadde tenkt oss en tur til Tyrkis- med med Nazar , får vi ikke ha familierom (!) for de er for 2 barn, 2 voksne ) - vi må da ta 2 dobbletrom , og dele opp familien....... og ikke minst betale en formue !!!! neidu, blir nok ikke tyrkia m oss. Men ofte får vi bare tilbud om en ekstraseng i leiligheten / rommet - og det er jo greit, men syns egentlig det blir en prinsippsak for meg - at de fleste steder / priser er tilrettelagt for 2 voksne + 2 barn !
Hilsen Aud Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 Det finnes noen mindre selskaper som tilbyr barnepris for tre barn og ikke bare to. Men det kommer jo litt ann på hvor i Norge du skal reise fra ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå