Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hei! Trenger noen forslag til dåpsgave til gutt???
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Bunad sølje. Er noen som er til gutt, ser ut som den som er helt oppi halsen på rogalands bunaden. Min sønn fikk det til dåpen og vi har brukt den mye.
♥lurelure♥ Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Vi hadde dåp for gutt forrige søndag, fikk serviser, gullkors, røros barnepledd, sko, hardangerbestikk, sparebøsse, ramme, barnebibel, barnebøker, sølvkopp, fat med gravert thorbjørn egner vers, bæremeis, penger, gavekort hos fotograf.... Husker ikke mer da.... Lykke til!
wjkcg Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Synes det er fint å gi bort noen av de ordentlige barnebøkene, som flott illustrerte eventyrbøker eller sangbøker. Hyggelig med noe som blir brukt, ikke bare satt på en pyntehylle som mye av de gammeldagse dåpsgavene blir, som sølvkopp eller skrin til hårlokk eller tann. Ellers har jeg også gitt sånn Bergans-sekk i minste størrelse til noen, om foreldrene er glade i natur og tur.
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Snorres Kongesagaer fikk min gutt, stas å lese i den nå som stor og at den er hans egen !
lilleknøtt Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Vi fikk mye fint til gutten vår. Men syntes det var ekstra stas med den minste modellen av tursekker til Bergans fylt med matboks, termos, drikkeflaske, sitteunderlag og liten speiderkniv som hadde navn og dåpsdato inngravert. På toppen var det en flott liten sovepose til å ha med på telttur:-)Gutten vår fikk bruk for alt innen han var 2 år (ikke kniven da...) En litt uvanlig og artig gave:-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Syns de rørene til å ha dåpsattesten i er så fine jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå