Gå til innhold

Lav mage= jente? Høy mage= gutt? (Samme som 2. tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at "høy" mage er guttemage, mens lav mage er jentemage?

Noen som dette stemmer eller stemmer ikke for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer for meg, om UL stemmer da.. Jeg har blitt fortalt etter 3 UL at jeg venter en jente, og jeg har lav mage og har hatt det hele svangerskapet.. Er nå 2 dager på overtid..

Skrevet

Det stemte for meg i de to forje svangerskapene. Denne gangen vet jeg ikke, men magen er mest lik som sist da vi fikk jenta. Blir spennende å se om det stemmer denne gang også. Har 38 dg igjen til termin.

Skrevet

Jeg har hatt lav mage hele svangerskapet, og venter gutt....

Skrevet

Stemmer for meg...! Har hatt lav mage hele svangerskapet og jeg venter jente... :o)

Skrevet

Forrige gang hadde jeg høy mage hele tida, og fikk jente.. Denne gangen har jeg hatt mye lavere mage, men vet ikke kjønnet så blir spennende å se:)

Skrevet

Forrige svangerskap hadde jeg høy rund mage, og fikk en jente.

Denne gangen har jeg lav spiss mage, og vet ikke hva vi får, men jeg tror gutt =)

Skrevet

Stemmer nok ikke her nei...

Jeg har hele tiden hatt lav mage, og venter gutt.

(kan se bilder på profilen min)

Skrevet

Vet ikke hva vi venter:) Men har nok ikke noen tro på slike ting. Kjenner så mange som har vært såå forskjellige og fått samme kjønn. Gutte og jente mager er i de tilfeller det "stemmer" bare flaks.

Skrevet

Nei, myten er motsatt - høy mage er jentemage og lav er guttemage. Men, som sagt bare en myte... Kommer mye mer an på mora kroppsbygning, hvordan hun bærer og hvordan babyen ligger. Man kan jo også ha helt lik mage hver gang og få ulike kjønn, og forskjellig mage og få samme kjønn.

Skrevet

Har fått kommentert hele svangerskapet at jeg har ganske lav mage, men har fått konstatert på 2 ul at det er en liten gutt jeg bærer på. Så det stemmer nok ikke i mitt tilfelle...

Skrevet

Trodde det var formen på magen som gjaldt jeg.. Spiss mage=gutt og rund mage=jente. Her er i hvertfall magen veldig spiss og venter gutt:)

Skrevet

Jeg hadde lav mage forrige gang - fikk en jente.

Har lav mage denne gangen også - i fløge ul venter jeg en gutt.

Skrevet

Jeg har veldig lav mage,& etter ul ser det ut som vi venter jente :o)

Skrevet

Stemmer ikke her. Hadde høy mage med nr 1 og det var jente. Nå er magen enda høyere (problemer med å puste) så det blir spennende å se hva det er denne gangen!

Skrevet

Jeg har lav mage å venter jegnte! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...