Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Er det slik at "høy" mage er guttemage, mens lav mage er jentemage? Noen som dette stemmer eller stemmer ikke for?
Veronica Mars Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Det stemmer for meg, om UL stemmer da.. Jeg har blitt fortalt etter 3 UL at jeg venter en jente, og jeg har lav mage og har hatt det hele svangerskapet.. Er nå 2 dager på overtid..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Det stemte for meg i de to forje svangerskapene. Denne gangen vet jeg ikke, men magen er mest lik som sist da vi fikk jenta. Blir spennende å se om det stemmer denne gang også. Har 38 dg igjen til termin.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har hatt lav mage hele svangerskapet, og venter gutt....
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Stemmer for meg...! Har hatt lav mage hele svangerskapet og jeg venter jente... )
Trebarnsmamma30 Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Forrige gang hadde jeg høy mage hele tida, og fikk jente.. Denne gangen har jeg hatt mye lavere mage, men vet ikke kjønnet så blir spennende å se:)
Kystrøya Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Forrige svangerskap hadde jeg høy rund mage, og fikk en jente. Denne gangen har jeg lav spiss mage, og vet ikke hva vi får, men jeg tror gutt =)
Sunniva78 har to små Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Stemmer nok ikke her nei... Jeg har hele tiden hatt lav mage, og venter gutt. (kan se bilder på profilen min)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Vet ikke hva vi venter:) Men har nok ikke noen tro på slike ting. Kjenner så mange som har vært såå forskjellige og fått samme kjønn. Gutte og jente mager er i de tilfeller det "stemmer" bare flaks.
ma-85 Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Nei, myten er motsatt - høy mage er jentemage og lav er guttemage. Men, som sagt bare en myte... Kommer mye mer an på mora kroppsbygning, hvordan hun bærer og hvordan babyen ligger. Man kan jo også ha helt lik mage hver gang og få ulike kjønn, og forskjellig mage og få samme kjønn.
lykkelig familie på 4:) Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Har fått kommentert hele svangerskapet at jeg har ganske lav mage, men har fått konstatert på 2 ul at det er en liten gutt jeg bærer på. Så det stemmer nok ikke i mitt tilfelle...
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 Trodde det var formen på magen som gjaldt jeg.. Spiss mage=gutt og rund mage=jente. Her er i hvertfall magen veldig spiss og venter gutt:)
2 Gullunger Skrevet 3. februar 2008 #13 Skrevet 3. februar 2008 Jeg hadde lav mage forrige gang - fikk en jente. Har lav mage denne gangen også - i fløge ul venter jeg en gutt.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 3. februar 2008 #14 Skrevet 3. februar 2008 Jeg har veldig lav mage,& etter ul ser det ut som vi venter jente )
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. februar 2008 #15 Skrevet 3. februar 2008 Stemmer ikke her. Hadde høy mage med nr 1 og det var jente. Nå er magen enda høyere (problemer med å puste) så det blir spennende å se hva det er denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå