Gå til innhold

Hvorfor er ikke innlegget mitt slettet egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ikke av den mest tålmodige sorten men nå syns jeg det skal forsvinne snart! har jeg gjort feil med mailen eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar MINST 2 dager, dette er DiB...

Selv lovbrudd blir liggende så lenge på denne siden, dessverre.

Og som jeg har skrevet i den andre tråden, modde er borte, hun skal ha eksamen, Siri moderer selv i et par uker fremover.

(send mail rett til henne, kanskje hun svinser innom=!)

Skrevet

ja får bare slutte å skrive på tråden, jeg er ikke redd for å få pes for den akkurat. hun har verken venner eller familie og de eneste som vet hvem dette er er de på jobben. så dette blir som å snakke om en "idiot på busstoppet" eller en " utro idiottype" osv.. ingen vet hvem det er men de kjenner situasjonen :) utrolig dårlig å forklare hehe men håper du tok poenget :)

Skrevet

Skjønner godt hva du mener og det er selvfølgelig ikke noen stor bekymring.

Men sånn "for sikkerhetsskyld" vettu;)

Årner sæ;)

Skrevet

Ja jeg satt og funderte på om jeg skulle skrive dette her inne så jeg måtte bare finne fram papiret og lese om jeg brøt noen viktige regler om jeg gjorde det. trengte bare å få det ut. jeg er egentlig et steinansikt men i dag brøt jeg bare helt sammen på jobben. tror det har vært noe som har ballet på seg de siste ukene. jaja må vel regne med sånt uansett hvor man jobber, kan ikke like alle :)

Men må si det var GYSLA deilig å få det sagt! føler meg ti kg lettere (selv om speilet sier noe annet hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...