NoDoubt Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 i senga si. Gi henne en paracet og legge henne inn i senga vår. Hun er syk stakkars og jeg liker best å ha barna i senga vår da. Litt kos og:-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Ta opp en unge som sover søtt i senga for å gi medisin og flytte over i foreldresenga? Det høres ut som trøbbel.
~sjiraff~ Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Trøbbel? Hvorfor det? Her sovner som regel syk unge i senga vår også da så slipper vi flyttingen. Men liker også å ha henne inærheten, spes da hun har feber.
NoDoubt Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 Ikke trøbbel med den jenta:-) Hun sover videre uansett. Kan jo ikke la henne brenne opp heller av feberen så medisin må hun få! Og nei, hun ligger ikke under dyna mi. Hun har egen pute og et helseteppe og hun ligger i midten.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Når jeg tenker meg om så har jo ikke alle unger på 2,5 år sånn som meg. Men jeg vet av mange som har unger i den alderen og som ikke får sove alene etter å hatt ungen i senga ved sykdom.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Vi har ett stk feber-sønn i sengen vår nå. Synes det er greit å ha han under oppsikt. Var på legevakten med ham i dag. 40 i feber og kraftig halsbetennelse. Han har sovet i nesten hele dag, stakkars...
NoDoubt Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 Hun blir 2 år denne måneden. Hun legger seg så og si alltid fint i senga si etterpå. Hun gjør det ihvertfall på kveldene uansett. En gang våknet hun på natta etter å ha sovet hos oss, da ville hun inn. Da sa jeg bare: "Må mor ta tytten?" Da la hun seg til med en gang. En gang var jeg på legevakten med henne i 12 tiden på natta. Kom hjem igjen i 2 tiden, la henne i senga og hun sov uten en lyd:-) Storesøstera er ganske lik:-)
NoDoubt Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2008 Stakkars:-( Er redd det er halsen her og. Hun spiste lite i går, mindre i dag og i kveld kom feberen. Er mye halsbetennelse i barnehagen nå:-(
Sololight Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har også gitt mini paracet og lagt han i vår seng når han har vært skikkelig syk. Føler meg tryggest da:-) Håper dere får en god natt!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Ja, det begynte i går kveld. Da hadde han 39,5 i temp. Ga ham paracet og feberen forsvant. I dag var det på an igjen, så da ble det legevakten. Nå er det penicillin og Ventoline for alle penga!
NoDoubt Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. februar 2008 Mye ventolin her og! Helt utrolig egentlig. Hun våknet i går kveld og hostet veldig mye. Ga henne ventolin 3 ganger og flutide 2 ganger. Hun sluttet å hoste med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå