Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Mei tai eller patapum bæresele?? Har så lyst å bære mini men vet ikke hva jeg skal velge..... Tror ikke sjal er tingen for meg og har en baby bjørn men er ikke fornøyd med den. Får man vondt i ryggen av mai tai eller patapum? Er jo ingen butikker som selger disse så det er jo ikke mulig å få prøvd før man kjøper.... Er det noen som har andre bæresler å anbefale?
Yo&La+spire Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Eg har bært endel i mei tai, og anbefaler det! I forhold til patapum er eg litt usikker, for den har eg ikke prøvd, men eg har prøvd beco (som ligner) et par ganger. Synes mei taien var bedre, da eg fikk snuppa tettere inntil meg med den. Har ikke hørt om noen som har fått veldig vondt i ryggen av mei tai eller patapum egentlig....eg fikk litt vondt av mei taien siden snuppa fikk armene utav og hang over på ene siden. Derfor gikk eg over til sjal.....men kan fremdeles bære en times tid i mei tai uten å kjenne noe. Anbefaler deg en tur inn på tettinntil.no, der finner du helt sikkert noen som har prøvd alt. Der kan du også lese omtaler av mange ulike typer bæretøy(det finnes noen som ligner patapum; som beco og ergo f eks). Og så anbefaler eg å gå på ett bæretreff der du bor! Da kan du prøve ut forskjellige ting før du kjøper, for som du sier så finnes det ikke butikker som selger og da får man jo ikke prøvd.... Forresten...visst du bor i bergen så skal lotusbarn vise fram endel bæretøy på Cera cera i marken 11 februar kl 12. Anbefaler absolutt å ta en tur dit visst du bor i bergen da! De pleier å ha med mye forskjellig bæretøy å vise fram:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå