Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei....når ser du meg gravid neste gang....11.1.73

og hva ser du mellom meg og denne mannen framover; 8.10.78

takk på forhånd....bare si fra om du vil spåes tilbake....spår litt selv....tidl nick rama73.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg vil gjerne bli spådd jeg;)

13.02.82 meg

30.09.75 han

Kjærlighet? Hvor mange barn og kjønn? Når kommer neste? og generelt om du ser noe;) Tusen takk;)

Jeg ser en rask graviditet på deg.. Men er som om dere ikke prøver heller.. hm..rart!! At dere blir litt overrasket..hehe.

Jeg føler litt motgang når det gjelder dere to.. at dere må jobbe litt.. Ordet kommunikasjon kommer sterkt opp;) Kankje det betyr at dere får det veldig bra om dere snakker nok;) Får opp at han har en sterk tiltrekning på deg! klem

Skrevet

...ok.....hehe.....du er flink.....alle sier at kommunikasjonsbiten mellom meg og han er det som mangler......vi har et uplanlagt barn......og blir det flere er de vel ikke sånn veldig planlagt slik ting er....og jepps han har en veldig sterk tiltrekning på meg.....jaja....nok om det...du tok meg på kornet...fnis......ser du når dette neste overraskelses barnet kommer.....???

det jeg får opp på deg er tre barn,.....jeg tror neste blir en gutt,....kortene ville ha det til at dere hadde slitt litt en liten stund.....og at noe har vært til unødig bekymring....alt blir bra framover.....men det ligger krav om fleksibilitet.....vet ikke helt hva dette dreier seg om....

uansett lykke til.....

klem

Skrevet

Hehe;) Takk!! Du er ikke den eneste som sier 3 barn og at den neste blir gutt!! Unødig bekymring ja....vi flyttet inn i leiligheten vår for 7 mnd siden og etter 5 mnd måtte vi flytte til mamma pga sopp og råte på badet..skadelig for helsa. Ville ikke bo der med jenta vår. Er midt i en forsikringssak og er meget bekymret.. vi er nødt til å få penger til oppussingen, ellers må vi kanskje flytte. I tillegg er mannen min dårlig og legen klarer ikke finne helt ut av det!!!!+ at jenta vår spyr opp så mye mat hele tiden.. er i kontakt med sykehuset for utredning. SÅ... det er masse bekymring for tiden.. og jeg håper det meste er unødig bekymring! hehe;)

Jeg er sikker på at dere vil klare dere om dere bare snakker samme språk! Det er liksom mye misforståelser der...

Ser du noe mer ang alt dette??

Og når nestemann kommer?

Tuuuusen takk!!

Skrevet

heihei....sånn sopp og muugg plager i hus/leiligheter fører ofte med seg helseplager.....jeg har bodd sånn.....helt grusomt......sikkert det som plager mannen og datteren din da.....kanskje.....

jeg ville tatt kontskt med lege/alternativ terapeut angående dette.....ofte det tar litt tid å kommme seg etter sopp....bruk melke syrebakterie-kapsler...sjekk ut antisoppkurer hos alternativ terapeuter......finnes masse på markedet......lykke til.....det neste barnet fikk jeg forresten opp i 2008......glemte å skrive det......og ikke flytt tilbake før dere vet det er i orden.....lykke til....

hehe....forreste jeg og han snakker ikke samme språk...han er estisk....så fliiiiink er du!!!!!

Skrevet

forrestene når sånn ca ser du meg gravid.....og kjønn???....og ser du noe flytting på meg i løpet av året som kommer.....???....og ca når......kjøper jeg eller blir det leie.....???........og......hehe....mase....ser du om jeg får satt opp hytte til sommeren....og om jeg selger med god gevinst.....???

bare spør tilbake om du lurere på noe???

Skrevet

Ser liksom at det blir rett før sommeren..at du blir gravid...

tror gutt jeg;)

Ser ikke noe flytting til sommeren, men til høsten tror jeg;)

Du kjøper.

Ja, den hytta har jeg trua på og det ser lyst ut med tanke på salget;)

Skrevet

Ps... tusen takk for at du spådde meg;)

Den soppen er noe møkk, men nå skjer det hvertfall noe der borte i leiligheten.. fikk negativt svar fra selgers forsikring ang å dekke skaden, så da tyr vi til advokat!

Skrevet

.....fikk opp at advokat er lurt her ja......det kommer til å ordne seg......samme bekymringskortet kom opp....men nå i fortid.....ikke lenger i nåtid.......så det virker som dere kan puste ut snart.....også med tanke på helse.....uansett lykke til......og takk for at du så på meg......

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...