Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Er det slik at "høy" mage er guttemage, mens lav mage er jentemage? Noen som dette stemmer eller stemmer ikke for?
Dubros Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er 25 uker, og har hørt av flere at jeg har en lav mage. Og jeg venter gutt!
andregangsgravid<3<3<3 Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 jeg åg har en ganske lav mage.og jeg og venter gutt
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 jeg har også lav mage og venter gutt..Men tror det der er veldig individuelt. Og tillfeldig;)
*Super*Mamman* Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har veldig høy mage og venter gutt. Går helt oppunder ribbena allerede, og gjør det tungt å puste og sitte...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har hørt omvendt: lav mage er gutt, og høy mage er jente. Høres slik ut på de andre som har svart at kanskje dette stemmer bedre??
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Jeg hadde mage over det hele jeg. Er bare 1.61 høy, så den dekket meg fra topp til tå så det ut som...hehe. Fikk gutt forresten. Men har hørt at hvis magen er rund og synes bakfra, er det jente. Er den spiss og det ikke synes bakfra at du er gravid, så er det gutt.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 jeg har lav mage, venter gutt
mamma til 3 englebarn Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 1. barn jente- høy mage 2. barn gutt- lav mage som nesten hang over trusekanten 3. barn som jeg bærer nå- høy mage, og vi venter jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå