kanutteogkruttet Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Lyst å flyge ut døra, å dra på fest jeg, når jeg hører de!!!! - Men neida, kan jo ikke det. Barna ligger jo så søtt å sover. Får ordne Dibbefest istedet..
Tomine is my star Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er m på dib-fest!!! Hva drikker vi?????
~sjiraff~ Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Nei slutt da... lyst på fest av de? Synes det ble en utrolig dårlig avslutning på showet jeg da... Hva med litt bra musikk?!?!
ifie Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Tenkte det samme, men mer "hvorfor i helvette må de sende DDE!!??"
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Hehe, samme her. Skåler i amarula jeg =)
kanutteogkruttet Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2008 Skåler med litt rødvin jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå