Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Jeg hadde den verste forstoppelsen noen gang i kveld.... Vil ikke oppleve det igjen! Jeg har skikkelig vondt bak ennå, selv etter å ha kjølt ned med kaldt vann mange ganger. Er redd for hemoroider...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Svisker gjør susen! + mye drikke selvfølgelig.
SP76 Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Laktulose. Kjøpes på apoteket. Smaker litt søtt og ekkelt, men det funker.
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Biola, masse vann og gå tur!
Venter på sommer,sol og barn Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Henger meg på sviskene!!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Har ikke forstoppelse direkte, men en smertefull hemoroide... Sitter her og gomler svisker og drikker vann for harde livet.. ;o) Mulig jeg tar en tår biola før jeg legger meg også. snufs. Sånne plager kunne vi godt ha sluppet oppi alt annet!!
Tasso Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Huff då... Ja, e ikkje luxus å gå på do i vert tilfelle... :/
Bobine Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Jeg byttet ut melk med biola, eneste av alle tingene som ble foreslått som funka på meg. Etter dette har jeg begynt på sterke jerntabletter, og har ennå ikke fått tilbake forstoppelsen. Bank i bordet.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Ved skikkelig krise kan man bruke microlax - kjøpes på apoteket. Sist hadde jeg full stopp helt i begynnelsen av svangerskapet, og da måtte jeg etter nesten en uke uten at noe var kommet ut ty til en slik liten kapsel.
Sunniva78 har to små Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 Duphalac (lactulose) funker på meg, men vær obs på at man kan få utrolig mye luft i magen av det... Jeg har droppa det, for disse luftsmertene er nesten verre enn forstoppelse... Drikker litt biola hver dag, og det hjelper littegranne. Har microlax i skapet om det blir krise...
Mooncake Skrevet 3. februar 2008 #13 Skrevet 3. februar 2008 Vi-Siblin er et fiber produkt som blandes i vann. Det hjelper mot min harde mage. Kjøpes på apotek.
baby 07.02. Skrevet 3. februar 2008 #14 Skrevet 3. februar 2008 Hvis du først har forstoppelse anbefaler jeg Laxoberaldråper. For å forebygge er det et fiber pulver du blander ut i vann (grønn pose) som du å får kjøpt på apoteket. Husker ikke hva det heter.... Det fungerer på meg.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #15 Skrevet 3. februar 2008 For å unngå forstoppelse: regelmessige toiletvaner tyg maten godt og drikk 1,5-2 liter væske i døgnet spis allsidig og fiberrik kost hold deg i fysisk og aktiv form Når du har fått forstoppelse synes jeg at sviskejuicen til babyer fungerer bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå