~sjiraff~ Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Klarer ikke å slutte å prompe i dag.... hehe... glad jeg er hjemme alene akkurat nå ja...
bente69;) Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hehehe..... først et innlegg om sko som lukter om styggen sjøl, så et prompeinnlegg. Å du lurer på hvorfor du er viggovenneløs i kveld??? hehehe
~sjiraff~ Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 hehe.. ja der kan du se... ingen som vil henge med stinkbomba..
Gulosten™ Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Ynnsjyll meg men skakke du føde i morgen da... Hurf. Kom deg opp på joggetur:P hahaha
~sjiraff~ Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Jo hadde liksom planer om det da... men ser dårlig ut... Har rydda og vaska litt og spist to hele hvitløk (a..ha... kanskje derfor jeg promper?) og traska rundt til ryggen knakk på shopping i dag... Men rier?? neeeeiii. De lar nok vente på seg (
Gulosten™ Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Usj, jaja. Han kommer vel når han er ferdig. Som de fleste unger gjør:P Hehe. Men du har vel noen dager igjen til termin da eller?
Cat.68 Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 På tal om promp, Har du lagt merke til at det er det eneste ordet som staves slik det høres *Prrrrrrrrrrrrrrrooooooooooooooomp* ;o)), ;o)), ;o)) ........... jeg sa jo jeg hadde prompehumor, hehehe
~sjiraff~ Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2008 Jada ... er noen dager igjen.. 12 for å være nøyaktig. Og han kommer garantert på overtid. Men henger meg litt opp i at alt to uker FØR og etter (glemmer den bbiten) er til termin.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå