Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 det er helt ekstremt høyt lydnivå på lillemor, og hun hviner så det suser i ørene (så det faktisk gjør vondt)... hun er snart 10 mnd, og har gjort dette leeenge.. jeg holder på å bli gal av denne lyden, som hun kjører på med fra morgen til kveld. Er det noen flere som har opplevd dette? Kan man gjøre noe for å få de til å slutte???
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Har ei på 9 mnd som gjør det samme, ho hadde en periode på 3 uker hvor ho gjorde det når ho var ca. 6 mnd og så begynte ho igjen for en uke siden. Er jo så slitsomt. Her gjør ho det hver gang ho er sint, hver gang ho vil ha oppmerksomhet, hver gang ho vil noe som ho ikke får til og hver gang ho er glad eller ser noe/noen ho virkelig liker. Med andre ord ca. 500ganger per dag. Værst er det hvis ho begynner når ho våkner om natta. Jeg får hodepine av det jeg men har ingen ide om hvordan man skal få ho til å slutte.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #3 Skrevet 5. februar 2008 Det høres akkurat ut som min lille gjør ja.... samme hva det er så er det skikkelig høy lyd... og hun har gjort det siden hun var 3 mnd, lyden har bare blitt høyere og mer intens for hver uke, og nå skjønner jeg ikke hvordan hun greier å få fram så mye lyd engang...
Kendra Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Godt å høre at det er flere!!! Trodde det var bare snuppa her som holdt på sånn, tror seriøst jeg blir gal snart. Ho er 8 mnd og har sånne hvinelyder om ho er blid, frustrert eller trøtt, om ho ligger alene på gulvet eller på fanget. Tenkte faktisk i dag at jeg skulle funnet fram sov-i-ro pluggene for å dempe litt, hvertfall når ho leker blid og fornøyd alene og ikke trenger oppmerksomhet :-) Vi får vel lide oss gjennom denne fasen, kommer stadig nye ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå