Gå til innhold

Hvor mye koster en PT pr time sånn ca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva personlige trenere tar pr time ca?

Må en forskuddsbetale?

Lurer på om jeg skal koste på meg det....Ellers klarer jeg vel aldri å komme i mål til operasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spurte om det på elexia og da sa de 500kr pr time..:o Blir litt dryt i lengden;p

Skrevet

Man betaler gjerne for en "gjeng" med timer: Altså enten 12 eller 6 timer kanskje, ligger vel fra 2500 for 6 timer til 4500 for 12 timer, eller mer...

Skrevet

500 per time??? Fy søren! Bare Røkke folk som kan unne seg sånt da...

Skrevet

Det er jo helt forjævelig dyrt!! Viste det var dyrt, men ikke så dyrt! Er en time 60 min?

Må si det er billig å ha bilen på verkstedet, at vi tar ca 1000 kr pr time er jo ikke noe i forhold. De har jo ikke noe annet en lønnsutgifter og litt kursing. Nå ble jeg litt uvell....

Skrevet

koster fra 400 per time om man kjøper mange på en gang...

Skrevet

Ja, ikke sant? En reperasjon på bilen varer gjerne lenge og. Kanskje 2 år mellom hver gang.

Men å begynne å "reparere" kroppen for 500 kr timen og gjerne ha 3 timer i uken. Ja, det blir jammen dyrt!!!

Skrevet

Det er ikke så ille gæærnt med 500 pr time syns jeg. Er ikke alltid man trenger å ha det 3 ganger i uka. Det som går an er at du har et par timer, lager en kostholdsplan, og et treningsopplegg sammen. Så går man på et par timer i uka (som man ikke betaler ekstra for når man er medlem), gjør treningsprogrammet et par ganger i uka, og går en tur 1-2 ggr i uka... Veksle litt mellom disse... Også tar man en evaluering med PT når man har holdt på i 12 uker kanskje. Og 500 kr i uka på en PT koster kanskje ikke stort mer enn en ukes forbruk av røyk:P Helt sikkert verdt det!!

Skrevet

Men man betaler jo medlemskap i tillegg til PT. Så viss man da skal ha PT en gang i uka så kommer treningen på ca. 2500 kr i måneden. Det syns jeg er veldig dyrt!

Skrevet

Tja, hvis man ser på hvilke effekter trening gir så syns jeg fremdeles ikke det er dyrt... :P

Skrevet

Det syns jeg;-) Men,men alle gjør som de selv vil og har råd til. Selv har jeg treningsforbud av legen så blir nok lenge til jeg trenger å eventuelt sette meg inn i en sånn problemstilling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...