bente69;) Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Noen som vet hva personlige trenere tar pr time ca? Må en forskuddsbetale? Lurer på om jeg skal koste på meg det....Ellers klarer jeg vel aldri å komme i mål til operasjon.
Lille L Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 spurte om det på elexia og da sa de 500kr pr time.. Blir litt dryt i lengden;p
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Man betaler gjerne for en "gjeng" med timer: Altså enten 12 eller 6 timer kanskje, ligger vel fra 2500 for 6 timer til 4500 for 12 timer, eller mer...
NoDoubt Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 500 per time??? Fy søren! Bare Røkke folk som kan unne seg sånt da...
bente69;) Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Det er jo helt forjævelig dyrt!! Viste det var dyrt, men ikke så dyrt! Er en time 60 min? Må si det er billig å ha bilen på verkstedet, at vi tar ca 1000 kr pr time er jo ikke noe i forhold. De har jo ikke noe annet en lønnsutgifter og litt kursing. Nå ble jeg litt uvell....
mayaya Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 koster fra 400 per time om man kjøper mange på en gang...
NoDoubt Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Ja, ikke sant? En reperasjon på bilen varer gjerne lenge og. Kanskje 2 år mellom hver gang. Men å begynne å "reparere" kroppen for 500 kr timen og gjerne ha 3 timer i uken. Ja, det blir jammen dyrt!!!
Gulosten™ Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Det er ikke så ille gæærnt med 500 pr time syns jeg. Er ikke alltid man trenger å ha det 3 ganger i uka. Det som går an er at du har et par timer, lager en kostholdsplan, og et treningsopplegg sammen. Så går man på et par timer i uka (som man ikke betaler ekstra for når man er medlem), gjør treningsprogrammet et par ganger i uka, og går en tur 1-2 ggr i uka... Veksle litt mellom disse... Også tar man en evaluering med PT når man har holdt på i 12 uker kanskje. Og 500 kr i uka på en PT koster kanskje ikke stort mer enn en ukes forbruk av røyk:P Helt sikkert verdt det!!
NoDoubt Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Men man betaler jo medlemskap i tillegg til PT. Så viss man da skal ha PT en gang i uka så kommer treningen på ca. 2500 kr i måneden. Det syns jeg er veldig dyrt!
Gulosten™ Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Tja, hvis man ser på hvilke effekter trening gir så syns jeg fremdeles ikke det er dyrt...
NoDoubt Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 Det syns jeg;-) Men,men alle gjør som de selv vil og har råd til. Selv har jeg treningsforbud av legen så blir nok lenge til jeg trenger å eventuelt sette meg inn i en sånn problemstilling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå