Surrehaude med to tette Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Ikke så langt fra dyreparken? Sist bodde vi en time unna og det ble vel litt vell langt:) Noen som har vært på noen fine?
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hamresanden Skottevik Roligheden Tingsaker i Lillesand Åros i Søgne Dvergsnestangen
Surrehaude med to tette Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 åh tusen takk:) Her er det nok mange fine. Tror jeg har hørt mye fint om Hamrestranden.
Surrehaude med to tette Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 hamresanden ja hihi
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Hamresanden er ett flott sted og nærme dyreparken, fem minutter i bil. De har flott strand, nærme byen og sørlandsparken, restaurant og flere andre aktiviteter. Skottevig, Åros og Tingsaker ligger jo litt lenger unna, men er flotte plasser det også. Alle i sjøkanten og med mange fasiliteter. Dvergsnes er også ett lite stykke unna dyreparken, ca 15 min i bil, men har en flott plassering ved sjøen.
ana baroma Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Skottevik ligger ca 25 min unna dyreparken, og der er det superfint!! Den eneste som kan måle seg er vel Åros, men det er i Søgne og en del lenger unna:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå