Athene75 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 hva i alle dager skal vi kalle babyen om det blir en gutt? Pappan har slått seg på Jon Sander, men det synes ikke jeg er noe fint. Sander kan jo gå an da, men kombinasjonen Jon Sander....nei tror ikke det. Hva synes dere om navnene, og her dere noen fine forslag å komme med til meg? Utrolig vanskelig dette. Mye lettere å finne jentenavn
sorlandet Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Av de alternativene synes jeg Johan var det beste. Lurer litt på johannes selv...
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jon Sander var IKKE fint! Johan og Johannes er fine navn.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Johan og Sander er fine navn. Hva med Jonathan eller Jonah?
Monique72 Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 HVA SOM HELST! Bare ikke Jon Sander!!!!! Er mannen din far Nord Norge? Der er det jo vanlig med sånne "geniale" kombinasjoner. Eksempel: Chris Niklas, Jonny Roger, Tim Patrik, Ronny Bernt og så videre..... STØNN...
StorkeMammaen Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Jon sander var ikke så veldig fint nei. Sander og markus er og veldig poppis. Johan er nydelig. Hva med: Peter Sivert Evert Eskil Alfred Olai
Athene75 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 Nei han er ikke derfra, men kombinasjonene han kommer meg er ikkehelt gode nei
Athene75 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2008 Peter og olai er kanskje ikke så verst nei. Peter likner me på navnet til faren min som jeg for så vidt gjerne kunne tenke meg å kalle opp igjen, da han er død
Gemini7 Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Hva med Johannes ja, det haddde vært på min liste om det ble gutt.. Eller Erlend? Martin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå