Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Det er kjempekoselig hos deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har jo navn og mobilnr og dermed fant jeg adr på egen hånd........og vips så var det lagt ut jo:-))) KJEMPEKOSELIG og du har vært dritflink!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU ER FLINK FLINK FLINK:-)))) Og like glad i rødt som meg:-))))))) Dere får garantert solgt - over takst!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 denne så jeg jo ikke før nå haahhahhaha det var koselig da :-) mesterdetektiv Nancy DREWWWWWW
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Hihihi Nancy Drew - det er jo meg det vet du:-) Men du og jeg har nok ganske lik smak når det gjelder hus og hjem og det er gøy å se:-) Ikke har vi brune skinnsofaer, men vi har det likevel ganske moderne med orkideer og litt stål...........fniiiiis...........lyse vegger slipper lyset inn og det er et must:-) Jeg har en brun vegg i stua, men det er en endevegg og der er det høyt under taket, ellers er det lyst lyst lyst:-) Badet ditt er myyye større enn mitt da og jeg måtte smile av måten du hadde lagt håndklene på.....lekkert! Dere får helt sikkert solgt over takst - med utsikt i tillegg, så er saken biff:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå