Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Liggende i senga? Sittende? I et annet rom??
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 i sengen, under dynen, liggende i "armkroken".. kjempe koselig syntes jeg. (2mnd). er fantastisk å slippe å stå opp for å varme en flaske ect som med forrigemann
Hilsen Aud Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 jeg ammer liggende i sengen med felles dyne på. Men jeg har hatt litt problemer med at jeg sovner og ikke våkner igjen før en time etter at han er ferdig med å spise. Det er jo litt dumt mtp at vi deler dyne og det ikke er planlagt samsoving. Får dessuten veldig vondt i rygg/hofte/skulder av å sove i en slik stilling.. Vurderer å gå tilbake til det jeg gjorde før - amme sittende i senga. Men det problemet er at jeg blir så våken at jeg ikke får sove igjen etterpå... hmm....
~Roskva~ Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Sitter stort sett på sengekanten, med ammepute på fanget og dyna over skuldrene. Da får jeg lagt henne i senga si igjen etterpå. men utpå morran hender det ofte at jeg flytter henne over i vår seng, og så ammer vi liggende i senga, under samme dyne :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Jeg sett puta mi bak ryggen og sitt å amme.... så legger jeg han tilbake i sprinkelsenga og jeg sovner fort igjen! Jeg slår på bare et lite lys slik at både jeg og han er fortsatt trøtt og klarer å sovne fort igjen
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Jeg ammer sittende i senga. Synes det fungerer best for meg. Har ligget og ammet endel ganger, gjerne når jeg har vært forferdelig trøtt, men det ender bare med at jeg sovner og snuppa begynner å hyle etter en time fordi hun bare har fått melk fra den ene puppen... Nei, da er det bare å bite tennene sammen, sitte oppreist og på den måten holde seg våken for å investere i bedre nattesøvn for både henne og meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå