Gå til innhold

Hvordan ammer dere om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liggende i senga?

Sittende?

I et annet rom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i sengen, under dynen, liggende i "armkroken"..

kjempe koselig syntes jeg. (2mnd).

er fantastisk å slippe å stå opp for å varme en flaske ect som med forrigemann :)

Skrevet

jeg ammer liggende i sengen med felles dyne på. Men jeg har hatt litt problemer med at jeg sovner og ikke våkner igjen før en time etter at han er ferdig med å spise. Det er jo litt dumt mtp at vi deler dyne og det ikke er planlagt samsoving. Får dessuten veldig vondt i rygg/hofte/skulder av å sove i en slik stilling..

Vurderer å gå tilbake til det jeg gjorde før - amme sittende i senga. Men det problemet er at jeg blir så våken at jeg ikke får sove igjen etterpå...

hmm....

Skrevet

Sitter stort sett på sengekanten, med ammepute på fanget og dyna over skuldrene. Da får jeg lagt henne i senga si igjen etterpå.

men utpå morran hender det ofte at jeg flytter henne over i vår seng, og så ammer vi liggende i senga, under samme dyne :-)

Skrevet

Jeg sett puta mi bak ryggen og sitt å amme.... så legger jeg han tilbake i sprinkelsenga og jeg sovner fort igjen! Jeg slår på bare et lite lys slik at både jeg og han er fortsatt trøtt og klarer å sovne fort igjen

Skrevet

Jeg ammer sittende i senga. Synes det fungerer best for meg. Har ligget og ammet endel ganger, gjerne når jeg har vært forferdelig trøtt, men det ender bare med at jeg sovner og snuppa begynner å hyle etter en time fordi hun bare har fått melk fra den ene puppen... Nei, da er det bare å bite tennene sammen, sitte oppreist og på den måten holde seg våken for å investere i bedre nattesøvn for både henne og meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...