Gå til innhold

Hvor ofte drikker dere alkohol md ungene i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jg sånn at dere nyter et glass eller 2 ved maten, eller om kvelden når ungene har lagt seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 ganger på 14 måender. men hadde jeg hatt en kjæreste jeg skulle vært romatisk med hadde saken blitt litt anderledes tror jeg

Skrevet

Støtt og stadig.

Skrevet

Tja, 4 ganger på ett år kanskje. Men har ingen problemer med det, å ta ett glass eller to.. :-)

Skrevet

aldri..

er ikke sikker på hvorfor.. er vel fordi de er så små.. eldste bli 3 år til våren.

kanskje når de blir eldre.

Skrevet

Tja... vin kanskje 1 gang i måneden, drikker ikke øl eller noe sterkere egentlig.

Men kan finne på å ha en ss med Malibu (kokos smak) i cola lighten min en gang i uken... for smaken skyld, elsker kokos. kunne godt vært alkoholfri for min del

Skrevet

Aldri skjedd....

Skrevet

Hver lørdag... Da drikker vi et par glass vin.

Skrevet

Nå er jeg gravid da, så blir jo ingen alkohol på meg.

Men ellers så kan vi ta et par pils.

Men jeg drikker helst clausthaler sånn sett, syns det er greit å kunne være kjørbar :)

Skrevet

Har ennå ikke gjort etter at jeg ble mamma.

Skrevet

Gubben aldri, jeg uhyre skjelden, kun hvis jeg har ei venninne på besøk og vi tar et glass vin eller to når unga har lagt seg.

Skrevet

Vi tar en cognac eller baileys i ny og ne, kanskje to ganger i måneden. Mannen min kan godt ta seg en pils en gang i uken.

Skrevet

jeg drikker Aldri med barn i huset, men mannen kan ta seg en øl og cognac i ny og ne, men det er ALLTID en som er ikke tar alkohol når det er barn hjemme:-)

Skrevet

2 ganger i uken kanskje. deilig med vin til maten og noen glass etter at snuppa har lagt seg. drikker aldri slik at jeg blir brisen, kun for smaken og kosens skyld. overrasket over hvor sjelden dere andre tar dere ett glass.

Skrevet

Hehe, før vi fikk nr 2 kunne vi ta et glass vin hver helg....men jeg har vært så underærnært på søvn og blir i tillegg halvdårlig dagen derpå bare av 2 glass, så jeg er nok årsaken til at alkoholen støver ned i skapet her i huset!

Skrevet

Jeg drikker aldri når Elias er hjemme.

Og om jeg gjør d, så er gubben edru og hvis han gjør det så er jeg edru. Dette i tilfelle noe skulle skje, så bør ihvertfall en av oss være edru.

Men jeg er ute med venninna mi ganske ofte...kanskje annenhver helg når sambo sitter hjemme.

Har endelig fått vennene mine tilbake og gybben er ute sånn ca en gang hvert skuddår(ute i dag faktisk)

så han mener at jeg bør få lov til å dra ut....og jeg gjør d når jeg har sjansen....men som regel drar jeg kun ut når elias er på farfar og farmor besøk....

Skrevet

hva er det som er galt med å drikke litt vin mens barna er i hus? er jo en voksenting, akkurat som barn drikker brus, må vi voksne få kose oss med noe vi liker. hadde aldri drukket meg beruset med snuppa hjemme, men er da lov til å drikke litt?

Skrevet

Ca. 1 x i uka (fredag eller lørdag)...

Nyter et glass Guiness as we speak :)

Skrevet

Nei, _mye_ oftere faktisk. Brus drikker jeg så godt som aldri.

Skrevet

Er vel noen som mener at en bør være edru hvis noe skjer slik at man har en sjåfør hvis man f.eks. må kjøre til legevakten (tipper jeg da).

Vi drikker uhyre sjelden alkohol. Sambo har aldri drukket noe særlig, jeg føler jeg har drukket fra meg i 20-årene. Blir kanskje en flaske vin til maten en lørdagskveld annenhver måned max. Tenker ikke over at vi da drikker begge to. Drikker oss aldri fulle da, mest fordi ingen av oss orker tanken på å stå opp tidlig neste morgen med bakrus.. :)

Skrevet

Nesten hver fredag, faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...