~Roskva~ Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Fikk akkurat tilsendt en link på MSN, fra ei gammel barndomsvenninne. Det var en artikkel om at New Kids on the Block er på banen igjen... Åååå, de var jo bare HELTENE i 1990, da jeg var 14. Hun venninna mi og jeg brukte timesvis på å dagdrømme frem fantastiske scenarioer som innebar oss et par år eldre, mens vi levde et fantastisk glamorøst liv sammen med gutta i New Kids on the Block... Og her satt jeg da, alene hjemme en lørdagskveld, 32 år gammel, med en skrikende 5 uker gammel baby med kalde fingre og bæsj i bleia på armen. Kjempeglamorøst.... Men faktum er jo, at jeg ikke bytter bort den skrikerungen med kalde fingre og bæsjebleie for all glamour i verden :-)
Blind Gudinne Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 He he... du var nok ikke den eneste som fantaserte om de gutta der! Husker jeg hadde en brevvenn i Danmark. HUn var fru Wahlberg, og jeg var fru...Knight? Var det det Jordan het? Husker vi var på konsertene her i Oslo.... hadde ikke stemme på flere dager etterpå! Når jeg ser videoer og bilder av de i dag blir jeg rent flau.... er jo bare gutttungene jo! Og ikke kunne de synge noe særlig heller.....=D
~Roskva~ Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 Å det er så morsomt å tenke på - så SERIØST vi tok det, også... Jeg husker jeg var rasende på Pappa da jeg ikke fikk lov til å kjøpe billett til den konserten i Oslo da de ble lagt ut for salg. Det var surt å innse at Pappa hadde hatt rett - innen konserten faktisk fant sted, så var jeg ikke så himla interessert lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå