Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere tissebleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, er der mer i bleia bytter man vel med en gang, men hvor lenge kan man vente når det bare er tiss? (2 mnd)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bytter bleie hver 2. - 3. time dersom jeg ikke kjenner at det er mer enn bærsj oppi der=)

lillegutt blir fort sår så vil ikke la han ligge noe lenger i våt bleie, kan selv tenke meg til hvor ekkelt det er å ligge med en bleie tung som en murstein=)

Skrevet

om det er bare tiss.. hm.. pleier å ta det med hver amming jeg da, 2-3 time..

er kanskje mye men om de går for mye med våte bleier kan de få sopp, blæ ;)

eller om natten (23-07) så bytter jeg ikke om det ikke er bæsj.. eller enormt våt bleie.

Skrevet

tja..... det varierer nok litt. På morgenen må jeg bytte ofte for da tisser han mye!

Ellers i løpet av dagen blir det når det passer seg slik, som regel ved noen av følgende scenarioer.

-hvis vi skal ut får han alltid ren bleie på først

-hvis jeg må skifte noen av klærne skifter jeg også bleie

-hvis han er lei og trenger en form for avveksling så tar vi også en tur på stellebordet.

Han blir aldri sår så om det går lang til gjør det ikke noe. Men det blir nok oftere enn mange andre tror jeg.... Bruker bleier fra LIDL så har jo nesten ikke bleieutgifter uansett :)

Skrevet

2-3 time på dagen, for da går det fint med 12 timer om natten uten at han blir sår :o)

Skrevet

hver 3-4 time på dagen....snuppa er snart 11 mnd nå da, tror vi bytta litt oftere når hun var helt liten....kansje max hver 3 time...

Skrevet

jeg bytter når den er våt, eller før/etter måltid. er bare 1 mnd, så jeg vekker han ikke for å skifte bleie selv om det er gått 5 timer.

Skrevet

Vesla er 3mnd og jeg bytter også hver 2-3 time...om natten går det gjerne 12 timer så sant hun ikke har bæsjet eller bleia er søkkvåt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...