frøken blå Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Herregud, flaut å si det, men noen byer havnet i feil LAND!!!!!!! Haha.... Hvis du vil ha den, så skriv mailen din her, så skal jeg sende den! Gjelder å plassere kjente store byer på kartet, med dart piler.... =)
frøken blå Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2008 Kan dere geografi dere?? *kremt, ikke denne snella*
SuperGlad Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 ha ha ha, skulle jo ikke være www der!!!!!!! sitter å ser film samtidig så er litt fjern :-)
frøken blå Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 F**n.... Akkuratt nå konka mailen ut... Filler.... Skal fixe! Sender uansett imorgen om den ikke kommer opp å går idag. =)
SuperGlad Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 hmm bor du i Tr.heim? så et navn jeg kjenner som den personen du fikk den til sendte mailen til samtidig som til deg.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 [email protected] Gidder du og sende den til meg også???:D
SuperGlad Skrevet 3. februar 2008 #15 Skrevet 3. februar 2008 anette.... kanskje d er ei med samme navnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå