<3 lykkeliten <3 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Testet positivt i dag og lykken sprer seg i hjemmet. Nå venter vi nr.4, så dette blir jo spennende. Vi har tre gutter fra før og lurer veldig på hva som vokser i magen nå!
marte har fått mage! Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Gratulerer så masse! Det gjorde min idag også
<3 lykkeliten <3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 Gratulerer til deg også. Når har du termin? Min er 15. okt
raffen Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Hei! Gratulerer til alle med oktober termin.Håper vi kan snakkes litt inni mellom.Har akkurat fått bekreftet av test og blodprøver hos legen at jeg er gravid.62000 eller noe skulle visstnok bekrefte at det var et svangerskap i gjære og ikke "rester" av hormoner etter spontanabort i des .kult assa håper det går bra denne gangen.
babysjuk82 Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Gratulere:-)eg vente min 4.har 3 jenta fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå