Gå til innhold

"Gravid" lyser på testen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i dag og lykken sprer seg i hjemmet. Nå venter vi nr.4, så dette blir jo spennende. Vi har tre gutter fra før og lurer veldig på hva som vokser i magen nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse! Det gjorde min idag også:)

Skrevet

Gratulerer så masse, begge to! :)

Skrevet

Gratulerer til deg også. Når har du termin? Min er 15. okt

Skrevet

!0. okt for meg!

Skrevet

Hei! Gratulerer til alle med oktober termin.Håper vi kan snakkes litt inni mellom.Har akkurat fått bekreftet av test og blodprøver hos legen at jeg er gravid.62000 eller noe skulle visstnok bekrefte at det var et svangerskap i gjære og ikke "rester" av hormoner etter spontanabort i des

.kult assa håper det går bra denne gangen.

 

Skrevet

Gratulere:-)eg vente min 4.har 3 jenta fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...