Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hadde ikke tenkt å investere i det jeg, men ser at det er mange som har kjøpt det.. Er det virkelig nødvendig? Nok å bruke penger på synes jeg!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Det velger du jo selv, jeg kjøpte en 2 pk på hm for 249,- Ikke så dyrt tenkte jeg. Det er t-skjorter da. Så tenkte å se om det blir brukt mye før jeg evt kjøper fler.
trebarnsmamma? Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Individuelt! For MEG var de et must da jeg hverken ville brette noen topp ned og vise hele brystet, eller opp og vise magen. Kjøpte mange ammesingleter fra boob, de ble brukt hver dag, og jeg kunne ha vanlig tøy utenpå. Genialt. Kommer til å gjøre det samme nå.
maria isabell Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 har aldri brukt det...trenger ikke det spør du meg:) sikkert praktisk,men utvalge i mamma klær,ammeklær er dårlig...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Kjøpte på salg på lindex. Er ikke helt komfortabel med den amminga fra før av,og kommer i hvertfalll ikke til og være det vis jeg må dra opp alt for og gi mat.. Da syns jeg det er bedre med disse genserene og toppenen jg kan bare lempe ut puppen og gjemme meg litt vekk.. Men for andre som ikke er så nøye på det er det siker ikke så viktig.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Overhodet ikke nødvendig. Syns det ser kjerring ut. Bruk dyna til bebin for å dekke magen, evt helseteppe under det igjen til å dra litt ned på sidene.
trebarnsmamma? Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Jeeeez, det trenger da overhodet ikke se kjerring ut! Da har du ikke sett alt som finnes av ammetopper, og om man kjøper ammesingleter kan man ha vanlig tøy utenpå.
Voyeur Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Bruk singlet under genseren som du drar ned når du drar genseren opp! HM har billige singletter som gjerne er litt stretchy, brukte det masse sist gang når jeg ammet. Knytetopper er også fint, for da kan man dra opp genseren og likevel beskytte magen:)
Vifikkiaugust Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Enig med magedyret,- singletter er supert! Jeg brukte gjerne strikkejakke el fleecejakke istedet for genser over og fikk skjult mer da enn med ammetoppene mine. De to ammetoppene mine ble liksom så "hengete" etter kort tid, og så ikke noe særlig pene ut.
Athene75 Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er førstegangs, og har jo ikke noe peiling på dette, men jeg hadde igrunn ikke tenkt å kjøpe ammetopper jeg da. Synes forøvrig at singlet under høres veldig lurt ut
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 Et must er det slettens ikke. Jeg har ammet to unger å da tror jeg ikke det fantes engang, hørte hvertfall aldri no snakk om d da. Ungene er nå 6,5 og 4 år. Jeg overlevde og d kommer jeg til å gjøre denne gangen også. Smak og behag!
Gjest mphs Skrevet 2. februar 2008 #12 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er likte veldig godt boob sine ammeklær og satte pris på de fra første stund på sykehuset sist. Syns de var veldig greie og har kjøpt noen nye denne gangen i tilegg til de jeg har fra sist. De fra billigkjedene blir fort stygge i farven og fasongen syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå