Edelweis Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 det må være en sang som handler om kjærlighet eller no da, skal i bryllup til min bror, å vil gjerne synge en sang til brudeparet=) men nå vet jeg ikke hvilken sang jeg kan synge. jeg er ingen celine dion da, så den må ikke være forr høy å vanskelig, men grei og fin=)
Blå-Rosa+spire! Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hva med den: det vacraste som finns med cesilia vennersten. Kan godt hende både sangen og navnet skrives noe annerledes, hehe. You raise me up, men den er vel for høy sikkert....
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Shania Twain (?) enten med "From this moment" eller "You`re still the one". Ellers er jeg enig i Det vackraste med cecilia wennersten =)
Edelweis Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 you raise me up er litt høy, men den er jo ganske klisje også da, men det vakraste som finns var jo et flott alternativ, flere å komme med? vil ha en del å prøve meg på før jeg velger.
moden mamma Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Hmm... kanskje jeg kan hjelpe deg - må vite: skal du synge i kirka, ved middag eller til festen?
Edelweis Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2008 tenkte det skulle være under festen ja. så det ikke blir for høytidlig'*=) når de fleste har fått noen innabords. hehe.. jeg elsker å synge, å er ganske flink også, men som sakt ingen celine dion altså, så en sang med trøkk i burde gjøre susen=)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Jeg tenkte også på Shania Twain med "From this moment on". Den er jo nydelig, og skikkelig bryllupstekst...
Edelweis Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2008 ja den har jeg faktisk tenkt på. å den er jo en sang som bandet som regel kan spille også=)
Mamma til to <3 <3 Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 "the rose" er vakker!! Tror det er Bette Midler som synger den?..
Edelweis Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2008 ja det er den. det finnes jo så mange sanger, det er jo bare å komme på dem. =)=)
Monique72 Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 "Öppna din dörr" med Tommy Nilsson. -Sukk.....
moden mamma Skrevet 2. februar 2008 #12 Skrevet 2. februar 2008 Skal tenke bittelitt mens jeg spiser kveldsmatkos... jeg ville tatt en som er ikke fullt så seriøs som så mange foreslår.,.. så innmari lett å bli rørt selv.. og få problemer å synge... det hadde hvertfall skjedd meg! Jeg tror kanskje også noe veldig kjent på norsk... melder om litt med mitt forslag... :-)
Edelweis Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. februar 2008 ja det var akkurat slik jeg også tenkte. blir så lett rørt å da begynner jeg bare å grine, å da blir det ikke mye synging. jeg venter i spenning=)
Maren - på overtid Skrevet 2. februar 2008 #14 Skrevet 2. februar 2008 Tor Endresens - ingen er så nydelig som du Lionel Richie - Truly (den er SINNSYKT VAKKER!!) Randy Crawford & Lava - "you"
Jannamor Skrevet 2. februar 2008 #15 Skrevet 2. februar 2008 Jeg personlig synes det er vanskelig og ambefale deg en av tusen kjærlighets sanger uten å vite noe mer enn at du ikke skal for lyst opp. Sånn sett kan jo alle sanger moduleres, så da går det mer på spenn i stemmen din. Hvor mange oktaver syneger du over? Hvor trives du best? Altså hvilket stemmeleie? I hvilken notehøyde? Hvr mye synger du? Er du en trent sanger? Alle disse tingen har jo enormt og si for valg av sang. Man vil jo gjerne stå der med et musikalsk overskudd og ikke slite ræva av seg for å holde en strofe, eller for å komme opp på en note. Man er jo ikke 100% på en sånn dag, så aldri ta en sang som vil kreve 100% av deg. Kanskje klarer man ikke å gi mer enn 80% Da må man ikke ta en sang som krever mer en 75% HVis du skjønner tankegangen min. Jeg er som du kanskje har skjønt sanger. Så jeg ser jo på dette litt annderledes enn å bare fyre av sanger. Jeg vil jo du skal ha en sang du vil føle deg komfortabel med å synge og
isabell Skrevet 2. februar 2008 #16 Skrevet 2. februar 2008 en venn av meg dedikedrte if tomorrow never comes til kona... alle gråt når de hørte teksten..
moden mamma Skrevet 2. februar 2008 #17 Skrevet 2. februar 2008 Samme som meg da - har ikke glemt deg altså... jeg holder på å lete.. i bok, på nett og i hodet.. det kommer nok et forslag eller to fra meg snart
nr 4 er her<3 Skrevet 3. februar 2008 #18 Skrevet 3. februar 2008 eva cassidy med songbird:) den er så fiiin..
snæparguri Skrevet 3. februar 2008 #19 Skrevet 3. februar 2008 there aint no mountain hig enough. med marvin gaye og tammy terrell.
mammamor82 Skrevet 3. februar 2008 #20 Skrevet 3. februar 2008 Husker ikke om detter er tittelen, men den sang svigerinna mi i vårt bryllup. Maj Britt Andersen, "Kjærlighet kommer og kjærlighet går" Den var i alle fall nydelig i kirken!
Gemini7 Skrevet 3. februar 2008 #21 Skrevet 3. februar 2008 Älska mig nu med björn Afzelius, det må være en vinner i et bryllup! Men rørt blir man garantert av den da. Skal jeg gifte meg, skal den synges!!
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 3. februar 2008 #22 Skrevet 3. februar 2008 Den sangen fra Shrek (Dana Glover som synger) " It is you I have loved all along" Den er bare nydelig til bryllup!!!!
Edelweis Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 3. februar 2008 ëva cassidy med songbird skal jeg ha i mitt eget bryllup, så den vil jeg ikke gi bort får å si det sånn=) hehe.. nei jeg er ingen sanger, men synger i kor å for morro skyld på familiefester å sånn. jeg er en Alt, mer kan jeg ikke si, for jeg kan ikke noter og den slags, her går det mest på gehør=)
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #24 Skrevet 3. februar 2008 You are the sunshine of my life av Stevie Wonder er søt da, og passer fint til å synge til broren sin og bruden, synes jeg.
siste"mann" ut Skrevet 3. februar 2008 #25 Skrevet 3. februar 2008 Har jo Kjærlighetsvisa da, den er jo fin. Tir na noir er også et alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå