puffyandmarcus Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 har tenkt meg inn på pasient hotellet og håper jeg kan bli der til jeg føler meg litt pigg siden jeg blir alene når jeg kommer hjem:D
inakvad Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hvis det er Ullevåll du tenker på, er det tre døgn. De tar en helhetsvurdering av deg før de sender deg hjem, så hvis du ikke klarer å være alene hjemme, så blir du sikkert sendt avgårde. Uansett vil jeg anbefale deg å ha avtale med noen om å være litt hos deg. det kan være slitsomt å ha venner eller familie boende hos seg i tiden etter en fødsel, men kanskje du har noen som kan komme å avlaste deg med å lage mat, trille en tur med babyen, ta seg av litt kles-/hus-vask? Da slipper du i alle fall å gjøre alt selv. Husk også at de som ikke har barn, ikke skjønner dette av seg selv, men de aller fleste blir veldig glade hvis de blir spurt om å hjelpe til.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 på sus er liggetid på barselhotellet 2 døgn fra fødsel, altså 2 netter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå