Hilsen Aud Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hvordan få dette vekk? Var ikke kjapp nok med å få skyllt det bort da jeg ikke var hjemme når uhellet skjedde. Det gikk ikke bort i 40 graders ullvask...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Det lurer jeg også på, har bpdyer med bæsje flekker, og noen som er full i eple (brune) flekker etter å ha fått spist av sånn fruktnett dings.. Har tilogmed prøvd vanish på ulltøyet... går det ann å farge ulltøy?
BabyV Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg fikk en bæsjeflekk på en hvit ullnattdrakt og jeg kjøpte en sitronsåpe (husker ikke navnet) på babyshop. Og da tok jeg bare en bit av denne såpen, skummet det opp i hendene, gnidde det inn i tøyet og lot det ligge i noen timer. Og da forsvant det jammen meg. Så det var en bra såpe!
maria isabell Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 vask med en gang,men det blir alltid litt farge igjen desverre...
OsloMor Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Merkelig hvordan den bæsjen skal etse seg fast, men prøv med flekkfjerneren til Nøstebarn-funker på alt annet iallefall:-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Jeg tok sjansen på å vaske på 60 grader, det gikk helt fint og flekken ble borte.
Yo&La+spire Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Eg har farget alt det hvite ulltøyet til snuppa pga tran og fruktflekker eg...det ble kjempefint:) Farg i en mørk farge så syns ikke evt nye flekker så godt....
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Hva slags farge kan man bruke? Vet at Troll har en sitronsåpe jeg har hørt funker godt. Jeg får av mye med lano - rett og slett..
Maggie 80 Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Vask flekken med zalo før vask, tar en god del av flekken.
Yo&La+spire Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Eg brukte herdins, kjøpte på clas olson (de har den på jernia og). Den var ikke beregna på ulltøy, men de som var det var ikke så fine farger så eg tok sjangsen. Gikk helt fint:) Farga i maskin på 30 grader. Nyyyydelig lillafarge!
Sommerfugl78 Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Nylon-vask. Får kjøpt det på matbutikken. En tube i en eske, blå og hvit. Jeg la en ullbody i bløt mens jeg var ute på trilletur, og da var til og med den gamle bæsjeflekken nesten borte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå