NoDoubt Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hvorfor har alle et liv i kveld utenom oss? 2 nabopar er ute på livet, der er og mine skravlekjerring som jeg pleier å skravle med om kveldene. Naboen som jeg ser over til har gjester. Bare vi som ikke har et liv? Jeg sitter her med laptopen framfor "spellemannprisen". Gubben slenger i sofaen med kvelds-shortsen på...... Tragisk...
Gjest MMJ Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Du da Du må jo bare få barnavkt til de små til neste helg og invitere folk selv Det hadde jeg gjort på flekken, hadde det ikke vært for puppene min som tulla MÅ ha, hehe
NoDoubt Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 I know... Har ikke så mange barnevakter å velge mellom. Det er vel det største problemet. Men i mars kan det kanskje skje noe før det er det nesten bare bursdager.
~sjiraff~ Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Er hjemme alene stot sett hver helg jeg, siden samboer jobber så og si hver helg... Det er kjeeeeeedelig det!
Tomine is my star Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Jeg har det omtrent som deg,men er ikke sjalu av den grunnen...... Er bare glad til i mårra,når jeg våkner opp frisk&rask...og vet at det er x-antall der ute som våkner med skallebank og det som værre er...uansett hvor (u)hyggelig de hadde det i går...?!
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Har ikke hatt en frikveld siden st.hans i fjor, og etter at mini kom i februar i fjor har jeg hatt tre stk tilsammen, men den ene måtte avbrytes etter 1,5 time pga at mini ikke ville ta flaske Takler ikke fulle folk når jeg er edru ( og det må jeg forbli til lille er kommet ut av magen) og ALLE vennene min drikker når de får barnevakt evt hver helg hvis de ikke har barn, og barnevakter vokser ikke på trær heller desverre. Så jeg er også sjalu på alle med et liv:( Men det er litt kos å sitte hjemme å høre mini snorke og tenke på at det snart kommer en liten til da:)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 jeg er også sjalu... sitter hjemme aleine i kveld. mannen min ute og tar par øl med kompisene. alle mine venniner opptatt i kveld... ja sjalu,, = (
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Stort sett hjemme og nyter familielivet hver helg vi :-) Synes ikke det er tragisk. Bare en fase vi er inne i nå, slik som foreldrene mine var de også..nå er de mega sosiale og har stadig gjeser og er på fest i helgene...vår tid kommer nok No Doubt...får tenke som så at når den kommer så vil vi vite å sette pris på det! :-)
NoDoubt Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2008 Sjelden vi og er ute på noe og trivs egentlig med det. Men i dag når alle andre er ute å koser seg så blir jeg litt sjalu:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå