Gå til innhold

Tror jammen dmeg det er spkelseskladden jeg har i magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har testet positivt, blodprøvene viser stigende HCG, men ikke pokker om gynekologen finner noe foster/embryo i magen min! Hun sjekket til og med om det kanskje satt utenfor livmoren, men neida..... ingenting!

Så, enten er det spøkelseskladden som kommer, eller så er det ikke vanlig vann jeg har i kneet! Kan bli litt kinkig å føde barn fra kneet, da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nææ, så merkelig. Hvor langt tror du at du er på vei hvis du er gravid?

Skrevet

Ifølge alle beregninger er jeg ikke mer enn 6 uker på vei....

Gynekologen syns det var merkelig at det ikke var antydning til noe som helst på skjermen. HUnsa det så ut som det skulle komme en mens..... men blodprøvene sier noe heeelt annet da!

Skrevet

Hmm, så rart. Tester positivt på HCG og ingen foster, merkelig. Håper du finner ut av det snart, jeg hadde blitt sprø av ikke å vite. Lykke til :-)

Skrevet

Merkelig. Høyrest nesten ut som det som vert kalla innbilt svangerskap. At kroppen gjev alle signal om graviditet, men utan foster. Har sett det nokre gongar på sauer.

Skrevet

hmmm, kanskje fjerteberte er en sau?????

Føler du ett behov for å breke? vokser det ull fra kroppen din? har du begynt å spise gress?

Skrevet

Det samme skjedde ei venninne av meg, og hun fikk påvist en hormonforstyrrelse som visstnok var årsaken.. Men det var bare i forhold til positive tester som var negative da! Hmm..

Skrevet

en venninne av meg hadde det sånn og da hadde fosteret sluttet å vokse i magen.. Så hun måtte "ta abort".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...