1stor1liten =) Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Liker IKKE bukser som er stramme ved foten, må være noe form for bootcut. og syns bukser sitter så fint når de er brede oppe i linningen, selges en sånn bukse noen plass?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 carlings med lee buksene som heter Lola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1stor1liten =) Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 takker for tips! skal sjekkes ut =) hva ligger prisen på ?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 for noen år siden lå de på 799,men de er absolutt verdt det! de har jo utrolig mye der,men nå er det jo veldig populært med slim jeans,jobber selv i Voice of Europe og vi har ikke noe med bootcut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå