Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 jeg fortalte alle rundt meg sommeren 07 at vi gifter oss sommeren 08. så nå nettopp så frir sambo til venninna mi. plutselig skal de også gifte seg til sommeren.. de finner en dato før oss... så nå er alle så happy for de og det virker helt som om de har glemt at jeg også skal gifte meg. OG jeg har ikke fått være med å planlegge hennes utdrikkingslag eller hjelpe med hennes bryllupsplaner eller noe.. og vi er veldig nære venninner....vi har liksom planlagt i alle år at når en av oss i gjengen gifter oss så skal vi alle hjelpe og stå sammen og slik.. (fikk forressten vite datoen i dag.. da har de andre planlagt lenge) så jeg føler meg plutselig helt til sidesatt både med hennes og mitt eget bryllup.. har lyst å utsette hele greia,. men jeg har allerede kjøpt kjolen og brudepikekjolene. nå er jeg helt i villrede og vet liksom ikke helt hvordan jeg skal takle situasjonen.. er i et øyeblikk sur, neste trist så glad.. vet ikke jeg... hva ville dere andre gjort?????
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 fy sørn for ei dårlig venninne! jeg hadde driti i henne og fortsatt å planlagt mitt eget bryllup! behandle videre henne på samme måte som hun har behandlet deg, f.eks ikke ta henne men på div planlegging av utdrikkingslag/btyllup! håper du har en bedre venninne til å være forlover!! lykke til!!
MrsLene Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg hadde ikke forventet at ei venninne skulle utsatt sitt bryllup til neste år eller til høst vinteren etc. Synes man må kunne gifte seg det året og årstiden man har lyst selv om en i nærmiljøet skal det å.Men jeg hadde blitt litt skuffa hvis min nære venninne ikke inkluderte meg i sin planlegging. Men igjen så kommer det litt ann på, er det kun hu og familien som planlegger, eller inkluderer hu andre venninner å bare ikke deg?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 vi er 4 i en gjeng som alltid har stått veldig tett. de andre er med på alt ang planlegging. jeg fikk først høre om dette i dag.. vi har alltid pratet om dette og en gang ble vi enige om at vi ikke skulle gifte oss samme år. nettopp fordi vi skulle kunne hjelpe hverandre og slik. jeg er faktisk litt såra kjenner jeg. og vet ikke helt åssen jeg skal takle dette. mistet hele lysten på å planlegge mitt eget. uff.. flere som har tips? takk dere som har svart
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 det er nesten ikke en mnd mellom bryllupene engang...
Sivalur Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Høres ikke ut som en veldig god venninne. Det at du blir eksludert fra planleggingen og de andre to felles venninnene allerede er med og planlegger til din venninne, sier kanskje litt om at hun egentlig vet at hun har gjort noe dumt her... Men synes ikke det er så mye du skal gjøre med det. Tenk på at du skal feire din store dag, og den dagen er for deg og din kjære. IKKE la den bli ødelagt pga din venninne!! Synes du skal fortsette med din planlegging slik du er i gang med, og invitere alle disse venninnene uten å si noe mer om saken. Rett og slett heve deg over det og fokuser på deg selv og din dag. Lykke til!
Vannmann35 Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Huff da - skikkelig dilemma, ikke pent gjort av venninnen din! Når dette er sagt så tenker hun sikkert at du har nok med å planlegge ditt eget bryllup, så hun vil neppe bry deg med sin egen planlegging. På den andre siden ville dere jo sikkert hatt morro av å planlegge ting sammen, dere har jo sikkert masse tanker og idéer som kan utveksles. Uansett, husk at ditt bryllup er unikt - det er ingen fare for at det skal bli for likt ditt så lenge dere setter deres eget personlige preg på det. Dessuten, du har vel en forlover som du kan snakke med og planlegge bryllupet sammen med?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 ja jeg har en forlover og det er hun ene som er i gjengen. snakket med henne i dag og hun var visst ikke med på det andre bryllupet hun heller. så da er vi to som på en måte står utenfor. hun sier det samme som dere,, bare gå videre og heve meg over det. så planlegger vi som vi hadde tenkt:) men likevel. nå ønsker jo ikke jeg å høre om hennes planer eller fortelle om våres for da kan det jo bli galt om en av oss gjør det samme.. vil jo ikke bli uvenner heller,.. tror jeg skal ta meg en prat med henne en dag så kan vi finne ut av ting:) så er jeg blitt veldig god venninne med ei på helsekontrollen og de gifter seg også i sommer .vi har det veldig gøy med å diskutere og planlegge. så det er jo kjempe koselig. vi har ikke kjent hverandre så lenge så det blir ikke det samme dilemma:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 takk for alle som svarer. dere må gjerne komme med flere synspunkter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå