puffyandmarcus Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 har ingen aning hva jeg skal ha med meg:S nå vil jeg på barnerommet å rote litt i babyklærne:D
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Har samme prolem her, men har pakket til baby.. men finner ikke ut hva jeg skal pakke til meg selv, og hvor mange skift jeg trenger. Vet jo ikke hvor lenge jeg må bli. Bestillte nettopp to ammetopper på hennes og mauritz, uten de vet jeg ikke hva jeg skal ta med.. Toaletttveske og fotokamera.. Tropisk juice!
puffyandmarcus Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 hva har du med til den lille? jeg blir trolig liggende max antall dager på hotell å blir alene så jeg kan ikke be noen om å ta med det og det og det:S
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Body og strømpebukse i ull og bomull blanding, og ett strikkesett som oldemor har strikket for anledningen pluss lue og sokker. Det blir til hjemturen. Vet ikkje om jeg skal ta med et par bodyer til og kanskje en pysjamas. Ser mange satser på det dem evt får av familie og venner, men jeg har mest lyst å vaske klærne før jeg tar dem i bruk.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Her er det jeg har på listen og har allerede pakket klart i bagen. ¨ Til meg: Kosedress Toalettsaker i smått, hårbørste+tannbørste Lypsyl Håndkrem Amme bh Amme topper Amme innlegg, ull+papir Brystkrem Notatboken Sokker Truser T skjorte Singlet Hårstrikk Nattbind Libresse Saft Kjeks 2 pk Bixit Klær til sambo Til baby: Hentesett Strømpebukse Hvit body Lyst teppe Smokk m feste Pakkes ned i siste liten, skrevet på liste: Mobiltelefonlader Kamera m. lader Sort gravid-kosebukse
Tasso Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Eg tok med hentesett til babyen, ei stooor god joggebuksa, ei stoor t-shorta, lause kler. Har tenkt og ta med morgenkåpa denne gangen i tillegg.Toalett saker. Ei bok, fekk ikkje lest i an Sånne ting. Må tenka på at du nettopp har født, og sikkert ikkje har lyst å gå i stram dongri buksa...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Sikkert ikkje har lyst å gå i stramme dongeri buksa, e vel lite sansynligt at man kommer oppi en stram dongeribukse rett etter fødselen.
enpå3ogenpå1 Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 bare et lite tips - jeg syntes det var utrolig varmt på sykehuet og fikk knapt brukt noen av klærne mine. Hadde en vid og god bukse og en spagettistropp topp som jeg brukte nesten hele tiden. De engangstrusene og bindene dere får på barsel er helt supre (ser jævlige ut men...hihi). Utover det får dere sikkert brystspreng som bare det (det er vondt!) og ha med en god topp når det kommer og som samtidig er varm. Det lindrer noe av smertene i brystene. Bok og musikk og sånt får dere sikkert ikke bruk for. Men ta med noe å skrive i, det var veldig ok. Tøfler. Gled dere og masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå