supermummy Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Sånn kvit med innsats med glassdører. Selger de på maxbo o.l for ca 10.000....Avgir de noe særlig varme?
3stk Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Har ikke jøtul men Dovre .Har den på kjøkkenetså fyrer mest i den for kosens skyld og selvfølgelig når det er skikkelig kaldt.Den varmer en del men ikke så mye som ovnen i stua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå