Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 gutten min hoster og er tett. han spiser minimalt i forhold til det han pleier og han har kanskje drikt rundt 100ml både igår og idag (ikke tilsammen begge dagene altså). prøvd å få i han væske mange ganger i dag, før han sovna prøvde vi tilogmed cola. men til ingen nytte. han er i tillegg veldig sutrete... om han ikke er bedre i morgen burde vi dra på legevakta eller vente til mandag og dra til fastlegen?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hvorfor i all verden prøver du cola????????????????? Hva med vann, saft, juice??? Ring lege eller hs da... er nok ikke akutt, men skjønner at du er beskymret:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Hvor gammel er han? Gutten til en i barselgruppa mi hadde lignende symptomer og når de ikke fikk han til å spise dro de på sykehuset og det viste seg at det var RS-virus..... Syns du ska ringe til legevakten å høre hva de sier!
oblix Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 ehhh, cola er vel ikke helt opptimalt....gi vann du! ring legevakten i morgen å hør hva de sier:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 cola fordi jeg har prøvd ALT annet vel! gir ikke cola uten grunn! fått i han bittelitt mat i dag, og 40ml melk. men jeg får se det ann utover dagen, vært sånn i helga, spist på mårran.. men omtrendt ingenting annet. han er 10mndr
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 han har forresten ikke feber. og han klør seg veldig til øret, når han våkna idag var han helt rød i det ene øret..
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 Hvis han har spist så lite i helgen og tar seg veldig til øret så for all del ring legevakten. Kan jo være at gutten har ørebetennelse eller noe da? Uansett ikke bra med sååå lite mat. Man skal ha lav terskel på å ringe legevakten sier alle til meg, så jeg ville nå iallefall tatt telefon og ringt! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå