nissemor79 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hvorfor lukter mme så grusomt vondt??? Synes nesten synd på baby`n små må drikke det... =(
nissemor79 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2008 Skrivefeil... som må.... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 hehe,, det er det samme som om noen skulle sakt til deg at det var syn på deg som måtte spise is (nå antar jeg at du er et normalt menneske som liker is relativt godt)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Det lukter fælt når jeg tømmer restene ja, og det smaker fælt. Prøvde å gi mini kumelk her om dagen men det var veldig lite interesant, får vel øve litt:)
nissemor79 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Is er godt det=) Men jeg synes forsatt att mme lukter grusomt;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 hehe sant det *ler* men jeg tror ikke at du trenger og syns syn på babyer som drikker det.. hehe.. jeg prukte det i en saus en gang, for jeg gikk tom for melk. og det ble ikke det samme. søt saus.. æææ
nissemor79 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 I sausen,ja.. Det kan jeg tenke meg att det ikke var noe godt nei..Hehe:-) Men heldigvis så har jo ikke disse babyene smakt noe annet enn mm og mme.. Men tror nok ikke barna går tilbake å drikke mme når de blir eldre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå