NoDoubt Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Neste søndag? Mener det er andre søndagen i februar.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 ok:=). Nodoubt: neste søndag ER 2.søndag i februar:=))
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 det vet jeg!!! på jenta vår sin bursdag:) hi hi:) beste morsdag gaven ever!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 hva kom vi fram til? 2 feb eller 9 feb? *krysser fingrene for 9*
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 *kremt* et er 10 februar!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 heheh.. er du ikke inponert over mine ekstremt gode mattekunskaper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå