Gå til innhold

Og fytti grisen for en stank!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shit... det var de skoa...

Har hatt mine o så trofaste hovne legger sko siden midten av september. Har ikke brukt andre sko. Supre i begynnelsen, men da det begynte å bli vått ute så ble de liksom aldri helt tørre en periode, og dermed begynte de å lukte litt.. Men så fort været ble tørt igjen så gikk det over (heldigvis.. hehe)...

Men etter min akk så våte tur i bhg i går, hvor jeg følte at det var2 cm vann inni skoa så er de dessverre ikke til å redde... De har stått oppå fyrne vår i hele natt og var ennå ikke tørre i dag tidlig... Nå er de tørre men hele fyrrommet vårt stinker!! Og gjett hvor stanken kommer ifra? Joda.. skoa mine... :o(

Nå har jeg straks termin, men kan faktisk ikke bruke disse skoene mer.. Eneste som passer nå er et par høyhælede støvletter... Skikkelig fint å praktisk på is, snø og med mage som stikker lenger ut en armene mine...

BLÆ!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, ja sko kan stinke. Hos søstra mi var det en sånn grusom stank i fellesgangen. Hun var redd katten hennes hadde tissa en eller annen plass der. Og unnskyldte katten for naboene. Men så kom ene naboen og sa at det nok ikke var katten, men skoene hannes som stod til tørk der... Urk!

Men, seriøst, du ser sikkert fin ut, gravidemager er alltid fine. Og kjøpte ikke du de nye støvler da? Får håpe på våtevær frem til fødselen nå da *fnis*

Skrevet

Hehe... jo det må bli gummistøvler frem til fødsel nå... Bare typisk at det har fryst skikkelig på i dag... (er det lov å håpe på mildvær og søle??)

Joggesko er vel litt vel glatt det også.. Huff..

Skrevet

Du får få sånne brodder som alle gamle damer har under støvlene. Da får du så godt grep atte, hihi

Skrevet

hehe.. ja må vel gå til innkjøp av det :o)

Skrevet

Og gåstaver, DA er du klar til å gå ut, vett du!

Nei, fra spøk til alvor, håper du finner noen sko som passer. Er jo ikke så lenge igjen, men føttene har nå en tendens til å være litt tjukke noen dager etter fødselen og. Iallefall var mine det. Deilig når de endelig var normale igjen

Skrevet

Ja det er vel mulig jeg må ut på shopping.. Er bare så surt å måtte bruke penger på nye sko nå som det ikke er så lenge igjen... Får vel se om jeg finner neon snusfornutfige og lave noen som kan brukes etter fødsel også :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...