Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som lurer på et spørsmål ang levetiden på sæd:

"eg lurer på en ting, jeg og typen vil bli gravid, men har bare ett problem. han er i millitæret nå, kan sæd overleve i posten?"

Da mener hun å sende det i en type beholder via post. Noen som vet om det er mulig? Og vær så snill.. ingen kommentar ang spørsmålet =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Det tror jeg funker dårlig. Har hørt at sæd har en levelengde på 1-2 timer (når det ikke ender opp inni en skjede da :-P).

Ellers må den fryses på en helt spesiell og kostbar måte (har jeg lest)

Skrevet

Hehe, unnskyld at jeg ler, men dette var jo et litt komisk spørsmål ;-)

Jeg også har hørt at sædceller bare overlever en times tid ute i lufta. Så d må være et ganske hurtig postbud i så tilfelle!

Skrevet

Men det kan jo leve i 7-8 dager inni en dame så det er vel ikke helt usannsynlig at det går. Men hvorfor kan de ikke vente de få månedene til han er ferdig? Man trenger ofte litt ekstra støtte når man er gravid. En kjæreste som er mange hundre mil unna er ikke akkurat noen drømmesituasjon?

Skrevet

Bare le, LilleTrille, jeg ler jeg også :)

Men Big M, jeg tror ikke hun bryr seg eller er helt klar over hvordan det kommer til på bli, så for henne har det ikke noe å si. Er egentlig ikke typen hennes engang, de er bare babysyke begge to og har blitt enige om at da kan de kan få unge sammen................................!!!!

Skrevet

Kjære vene.. Har ingen komentar engang... Bare.. Ler... Haha >.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...