Miramor Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Tok bussen sammen med ungene mine til mine foreldre, en times kjøretur på motorvei og vi satt alle fastspent i belte på de første setene. plustelig kommer en liten hvit "budbil" og kjører inn mot oss på fremsiden og tvinger oss inn på kanten. Bussen måtte bråbremse midt på motorveien, og vi hang i selene. Ut av budbilen stormer en aggresiv mann og en annen kommer ut av passasjersetet. Bussjåføren lukker opp døra og spør om hva som foregår. Mannen stormer inn og kjefter i vei. Han påstår at bussen har kjørt fra sønnen hans på Lysaker. Jeg vet vi stoppet på Lysaker, men denne sønnen sto tydeligvis på feil holdeplass. Så sønnen får bli med videre, han slapp til og med å betale. Jeg lurer på hvordan dette hadde gått hvis det ikke var en så rolig bussjåfør. Himmel og hav at det går an å oppføre seg sånn. I tillegg lage en sånn trafikkfarlig situasjon, jeg er glad vi hadde belte, skulle bare ønske jeg tok bilnummeret - for da tror jeg at jeg hadde anmeldt han.
litt småanonym Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 jøss.....hvilken buss var dette da? Mannen min jobber nemlig i et selskap som kjører forbi Lysaker, så nå ble jeg nysgjerrig.
litt småanonym Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Da er det ikke der mannen min jobber. Var det rute 169 tilfeldigvis?
litt småanonym Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 He he. Da må jeg sjekke med noen jeg kjenner som jobber der. Takk for god info.
Miramor Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2008 Da får du hilse å si at han bussjåføreren opptrådte veldig trygt og profesjonelt. Hadde det vært en hissigpropp av en bussjåfør så hadde det blitt kaos.
Miramor Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2008 Og det var den bussen som gikk kl. 9.25 fra Bussterminalen/Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå