Gå til innhold

hva gjør du og hvor er mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er hjemme og han er ute med kompiser......var digg å være alene etter 6 travle arbeidsdager:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han sitter her meg meg og nerder litt på sin pc, og vi ser gøta kanal mens vi drikker noen øl. så skal vi spille buzz og så vet jeg ikke helt hva vi skal. barnefri!

Skrevet

Alene hjemme med barna. Han er offshore. Savner han ekstra på lørdager.... Men koser meg fælt også da

Skrevet

Jeg er hjemme. sitter på stua. han på do. regne med jeg bli alene senere på kvelden.

Skrevet

Jeg sitter m pcn, mens sambo ligger på sofaen ( med feber og forkjølt stakar...) å ser tv. Lillegutt sover søtt :)

Skrevet

Jeg venter på spellemannsprisen og spiser smågodt, mmm. Sambo er på helgetur/fylletur til hafjell med jobben.

Skrevet

prøver og få småen til og sove. nå ser det ut til og gå så jeg sitter her mens jeg venter på at min pvelfortjente pizza skal bli ferdig.

min mann vet jeg ikke hvor er siden jeg ikke har funnet han. men han er høy mørk og helt perfekt. si i fra om dere ser han... ;-)

Skrevet

Jeg har akkurat lagt sammen tøy og lagt det inn i skapet... Samboer er bartender i ett 40årslag=) Eldste jenta er hos mormora si og minste ligger oppe å sover...

Så nå er det mor sin tid til å bare slappe av;-)

Kos dere i kveld jenter=)

Skrevet

Jeg koser meg med smågodt og brus og ser på "klassefesten" i en mørklagt stue med masse levende lys.

Mannen min er på kontoret og installerer noe nytt pc-utstyr.

Skrevet

Jeg sitter og nyter et godt glass rødvin=) Tuppa er langt inne i drømmeverden og mannen er på inflyttningsfest!

Skrevet

Sitter litt her, skal sette på en film straks. Sambo jobber.

Skrevet

jeg ammer, og sambo er på jobb:) Det er ellers veldig stille her siden vinden tok tvsignalet vårt for 3 dager siden:/

Skrevet

Jeg sitter her hjemme, slapper av og nyter stillheten. Chater litt på nettet og tenkte å skumme igjennom et blad etterpå. Mannen har jeg sendt på byen med noen venner med streng beskjed om å dra den helt ut i dag. Han er fantastisk og fortjener å kose seg!

Skrevet

Samboeren er ute med bestekompisen sin, men er helt greit. Han har passet tulla i hele dag, mens jeg har vært hos frisør, fått ordnet negler og bare hatt en "skjemme bort mor dag=)" Deilig å ha full råderett over fjernkontrollen;)

Skrevet

godt at vi kooooser oss jenter:)

jeg har tatt fram nachosen (mangler jo dip da),og ombestemte meg ang film,skulle egentlig se "Gone baby gone",men mamma hjertet mitt tåler ikke det i dag.Så jeg har brent en annen jente film som heter "Wedding daze",så får vi se hvordan den er:)

Skrevet

Eg ser tv¨og har besøk av ei venninne (innom pc mens ho er ute og røyker). Mannen er feirer bursdagen sin.

Skrevet

Jeg sitter i stua med pc,en. Han prøver å legge dattera vår som er TOTALT ut av rytme grunnet sykdom..:-)

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg på kontoret hjemme og leser innlegg her... Mannen er i dusjen:)

Skrevet

Er alene hjemme og surferpå nettet. Ungene sover, og mannen er borte pga jobben. Håper på å ha han heime til neste helg da... Kjipt å være alene i helgen uten han, synes eg. men alt går! :)

Skrevet

Spist pizza og drikker vin m/ mamma på besøk. Kjærsten er i Oslo og spiller plater.

Skrevet

Sitter å glaner på tv`en etter at jeg måtte bli kjørt hjem av sambo fordi jeg var i elendig form (var på vennebesøk) , mens sambo er med en kamerat på kino :)

Skrevet

Jeg sitter her og dibber mens eldste sønnen ser Med hjartet på rette staden... sambo er på jobb i helga......:( Han er som regel hjemme i helgene, men måtte jobbe ekstra pga av at utstyret kræsja tidligere i uka....Men han blir hjemme hele neste uke da... Så håper vi får kosa oss litt da...

De to minste har lagt seg.... jeg må gjøre noe som stagnerer savnet av sambo litt...Men har sinnsykt lyst på en øl da!!!

Skrevet

Har vært hos mamma og pappa og spist en nydelig middag sammen med lille snupp.

Sambo har en velfortjent kveld ute med kompiser på kino og pub =)

Nå er snuppa lagt, og jeg skal kose meg foran dataen og tv'n med litt nammis =)

Ha en koselig kveld alle sammen =)

Skrevet

Alene hjemme med ungene. De yngste sover og de eldste ser film med meg. Mannen er på håndballcup hele helga med jenta på 9.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...