Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tør dere å lage åpne hjemmesider om barna deres?? Hvem som helst kan jo gå innpå... finnes mange syke folk i verden...

Jeg har også hjemmeside til mitt barn, men det er passordbeskyttet, og kun folk jeg kjenner har passordet. Synes det er uforsvarlig å ikke ha det egentlig...

Men dere får nå gjøre som dere vil :)

Forstår bare ikke at dere tør....

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den tanken har streifet meg også - ville nok ikke lagt ut bilder av hus og hjem og barn nei...

Skrevet

Man har selvfølgelig kopi sperre på bildene!

• 3 uker senere...
Skrevet

er det en syking som VIRKELIG VIL inn på din side, så klarer han nok og hacke seg inne på den uansett om den er passordbeskytta=)

Skrevet

Printscreen bruker ein da når det er kopisperre..... Så enkelt er det.....

Men, det er jo enda verre med desse tenåringene som legger ut halvnakne bileter av seg sjølv på nett og det under den seksuelle lavalder. Syns det er meir å diskutere.....

Skrevet

Og sender ein bileter pr mail kan jo det og kome på avveie. Ingenting er sikkert i dagens verden.

Skrevet

hvis man støter på sykinger som er så ivrige så er vel hjemmesider det minste å bekymre seg for...

Skrevet

Du har jo bilder her på barnimagen som alle kan se..... hvis det var det du var redd for....

• 1 måned senere...
Skrevet

kopi sperre hjelper lite.. går alltid å spare et bilde man vill ha... ta bare print screen :/

Skrevet

Hadde piczo med bilder selv tidligere... å selvsagt på nettby.. men så slo meg tanken at jeg vet ikke als hvem som kiker på bildene.. vet ikke als hvem som sparer dem, eller hvis noen manipulerer dem.

tatt bort alle bilder på ongan mine nå.. greit at man er stolt over barnet/barna sine og vill vise hele verlden sitt barn, som selvsagt er verldens vakkreste.

Men vet du hvem som kiker på bildene?

En ting jeg ikke skjønner er når foreldrer legger ut sånne naken bilder på sitt barn som dem har tatt til noen fotograf..

Skjønner serriøst ikke als hvorfor folk legger ut sånne bilder på nettet. Greit å ha heim. Men på nettet? Hele verlden er ikke full av bare snille mennesker.. det finns tross alt pedofiler der ute som liker sånne bilder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...