hollering Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Bare lurer på noe du så tidligere i dag?
hollering Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Takk..)) ser du noe mere ang den personen som kommer inn i livet mitt? Spent nå ja!!!!
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Jeg får så sterkt opp at du kjenner han på en måte...hehe. Du vet hvem han er.. og dere vil falle veldig for hverandre, flytte fort sammen også ser jeg!! Du må bare se han i et nytt lys.. du har liksom ikke tenkt på han som en kjæreste helt ennå, selvom du liker han som person..
hollering Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 oioioioioio....blir jo bare så nysgjerrig på hvem denne mannen er.Er det i jobb sammenheng? eller andre settinger? Du er snill du!!!! Klem.
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Jeg fikk først opp jobb i stad.. glemte å skrive det. Men det er ikke heeeelt sikkert.. tør ikke si noe helt sikkert der altså.. Men du må liksom tørre å være singel. Sminke deg og ordne deg litt ekstra..hihi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå