Gå til innhold

Hvor lenge varer hver kynner for dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de korte eller lange???

Mine varer flere minutter, kanskje 5??

Er det lenge??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine varierer fra 30 sek til ca 3 min..

de som varer lengst er som regel vonde (kommer med menssmerter)

Skrevet

Mine varer fra noen sek til flere minutter de også. Noen er også veldig vonde, som kraftige menssmerter.

Skrevet

Rundt tyve sekunder med skikkelig hard mage, så dabber det av. Over i løpet av et minutt i hvert fall. Trodde ikke de skulle vare så lenge heller. At det skiller mellom rier og kynnere, varigheten altså. I tillegg til smerter selvfølgelig.

Skrevet

Men kynnere er vel kortere enn rier??? Eller??

Skrevet

Ja, det var det jeg trodde! At rier varer opp mot et minutt, mens kynnere varer rundt halvminuttet. At det skal vare i flere minutter høres helt merkelig ut, hva sier jordmor?

Skrevet

Aldri nevnt det for henne jeg, men alltid hatt lange kynnere!

Hjelp!

De er virkelig regelmessige nå! mellom 15-25 min mellom hver, noen ganger kortere.. men aldri spes vonde!

Kjæresten min er hejmme fra jobb kl 2315... Men han kan dra hvis det skjer noe da...

Skrevet

Hvordan går det? Er kynnerne fortsatt slitsomme, eller er du et helt annet sted?

Skrevet

Er fortsatt her, med kynnere...litt mer sjeldne idag, kanskje hvert 45 min..men fortsatt lange, men det har de alltid vært, så regner med at det ikke er noen krise...??!!!

Håper noe skjer snart... tror kanskje slimproppen gikk ista..? Hm...

Skrevet

Eg er 100% sykemeldt pga veldig mye kynnere.Fødete prematur jente første gang.Eg har og lange kynnere.Kan vare i flere minutter.Magen er knall hard og den blir ikke alltid "myk" igjenn selv om eg legger/setter meg ned.Hatt det sånn siden uke 25.

Når eg fødte siste gang var eg lenge usikker på om det var kynnere el rier.Var ikke vonde,men kom med 2,5min mellomrom når eg begynte å telle, og vart 25-30sek.Ringte føden og dei ba meg legge meg ned og se om det gikk over.Gjorde ikke det.Så fikk beskjed om å komme inn på sykehuset.Dette var 4 uker før termin. Når eg kom dit, hadde eg fortsat ikke vondt.Bare sammentrekninger i magen som kom regelmessig,begynte å bli litt ubehagelig.Da var kl 21.30.Når jordmor skulle sjekke opning 20 min etter hadde eg 8cm åpning, og det bar rett på føden. Var jo fødstegangsfødende og trudde jo virkelig at eg skulle skjønne om det var rier el kynnere man har.Men 23.30 samme kveld var prinsessa mi født.5timer tok hele fødselen og hadde bare vondt 2 siste timene.Så eg er vel bland dei heldige som hadde en lett og rask fødsel......men som ei skriver over her at man vet om det er rier el kynnnere...d gjorde ikkje eg .Jordmor trudde heller ikke det hun kjente da eg hadde 8cm, hadde tenkt eg hadde 1cm og kjente etter bare tilfeldig. Går i uke 34 nå og har kynnere hele tiden, og dei varer lengre enn noen rier eg merka sist.

Skrevet

Oj!!!!

Mine varer i maaaange minutter hver gang, kanksje 4-5, og magen er liksom hard lenge før og etter!

hadde termin igår, så er jo klar om noe skulle skje!

Ringte føden igår og nevnte regelmessigheten for dem, men glemte å si noe om lengden. De ville ikke ha meg inn til kontroll...

Hm.... Bra du skrev inn, da skal jeg være litt obs om de blir tette... Det tetteste jeg har hatt er 8 min, stort sett er det 25 min mellom....

Hm....litt skummelt dette her! :-)

Skrevet

Ja, vi er her fortsatt begge to?

Jeg har også hyppige kynnere i perioder, med bare noen minutters mellomrom, men så er det rolig noen timer igjen. Nå har jo jeg født før, og da hadde jeg helt klart rier, så jeg var ikke i tvil. Men skjønner at det kan arte seg helt forskjellig fra person til person!

Skrevet

var et innlegg tidligere i dag om at Jersey ble innlagt med rier i dag tidlig. Vannet gikk visst i 4-tiden i natt.

Skrevet

Åå så spennende!

Da håper vi alt går greit med henne og babyen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...