mettings Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 ja, da har jeg handlet på strawberrynet for første gang, etter å ha lest utallige innlegg på disse sidene om hvor bra det er. Så nå håper jeg dere har rett, jenter?! Sitter med et glass rødvin og koser meg:O)
ToPrinsesser<3 Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Jeg bestilte en lip plumber til 208,- og tenkte jeg skulle slippe forenklet toll, da jeg har handlet fra utlandet flere ganger, bl.a fra Victoria's Secret til omtrent samme beløp (over 200,-), men i går kom "forenklet toll kr. 149,-" i posten. Så da ble bestillingen ikke så fryktelig gunstig likevel. Men, men... :-) Kjapt tilsendt iallefall...
alvamamma Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Strawberrynet refunderer den forenkla tolla. Det har stått mye om dette på disse sidene tidligere..
Gjest MMJ Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Hvor lang tid tok det før du fikk forenkla toll regninga da ♥noramams♥ ?
ToPrinsesser<3 Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Den står påført hentelappen til postkontoret. 5 dager tok det fra varen var sendt fra Hongkong. Refunderer de? Hm..., det må jeg finne mer ut av .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå