Graciegirl Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Tusen takk for en fantastisk god latter! Leste akkurat beskrivelsen av meg selv og det var utrolig mrsmt. Har nå lagt inn bilde, så du kan se hvor nærme du var - hvis du vil! Skulle ønske jeg var en tynn flis... Ellers tror jeg at jeg har knekt koden. Søkekoden for hjemmet ditt, that is. Trodde du bodde i Rogaland, men ellers stemmer det! Søkekoden er, selvfølgelig, 17671
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 hahahaha ha ha syns du ikke jeg hadde redd opp fint da? blir fort solg da sa megler ;-))) Nå skal jeg inn å kikke på hvor rett jeg har.
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 ha ha ha.... var vel ikke helt likt bilde fra virkeligheten, og bilde inni hodet.... det er jo bare nok et bevis på at jeg ikke er synsk, og det er i grunnen litt deilig!
Graciegirl Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2008 Bedre å være morsom enn synsk! Har du hatt visning ennå? Prøvde å finne boligen din på nett, basert på de ordentlige beskrivelsene, uten hell. Har du lyst til å dele søkekoden med oss?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå