Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Jeg ammer min snart 2 uker gammel bebis, og har såååå lyst på coca cola! Hvor farlig er det egentlig om jeg drikker denne brusen når jeg ammer?
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Føler meg skikkelig dum nå, men må bare spørre; hvorfor er det så farlig?
Nusse_83 Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 tror ikke cola er farlig, men ungen kan bli urolig av koffeinet. Du må bare prøve deg frem
*mamma*til*markus* Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Fordi det inneholder koffein og sukker!!! Vet ikke hva som er teoretisk riktig, men jeg ville tatt med 1-2 glass om dagen bare. og kanskje rett etter du vet at babyen din er mett og ikke trenger mat på en stund.. Er ikke livsfarlig, men ikke sunt!!!!! Fare for at babyen kan få magesmerter, men prøv deg fram:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Noen barn reagerer på kullsyren i brus og ev. koffeinet i coca colaen. Min gjorde ikke det så jeg drikker bris, cola....etc etc. Ta et glass så kan du jo se hvordan det går.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Det er jo ikke farlig da. Men du må prøve deg frem for å finne ut om babyen reagerer på om du drikker brus. Den får da eventuelt vondt i magen pga kullsyren. Mine har aldri reagert på brus, men det er veldig forskjellig da. Bare å prøve seg frem
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Tusen takk for svar! Det holder med et glass om dagen, er litt avhengig kan en si...Uff!
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Takk for oppklaringen. Har selv drukket både varm sjokolade (dvs sukker) og kaffe (koffein) omtrent fra dag en og har aldri hatt noen reaksjon på frøkna mi. Alt med måte sier jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå