Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hva gjør jeg, hun er 2 uker gammel og jeg ser hun avogtil har røde striper i ansiktet etter å ha klort seg. PÅ tide å få neglene hennes litt kortere snart? men hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 du får negleklipper til barn, kan også bare rive de av om de er myke.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 På apotek/babybutikk/H&M kan du også få kjøpt klorevotter hvis du ønsker det.
*mamma*til*markus* Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Du kan rive de (jeg syns ikke noe om det fordi du kan rive de langt ned så det gjør vondt) Du kan klippe med neglsaks (jeg har bestandig gjort det og trives med det. sønnen min ligger musestille på stellebordet når vi klipper neglene. har aldri klipt i finger eller for langt ned) Vet det er mange som biter de og ser ikke noe feil med det!!! prøv deg fram litt:)
susa :) Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 jeg pleide å klippe neglene til lillegutt med neglesaks når han sov når han var så liten. Jeg syns det fungerte mye bedre enn når han var våken pga de ukontrollerte armbevegelsene. Neglesaks til barn får du kjøpt på apoteket.
nungo Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Jeg synes det går fint å rive de av. Som regel løsner et lite hjørne av det som stikker ut over fingeren og så er det bare å rive forsiktig. De er så myke at de går rett over. Ellers kan du la ermet gå ut over fingrene, så klorer de ikke så mye. Det var i alle fall det råd de ga meg på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå