Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Barnefar har flyttet ut. Vi har en pause. Dette er hans ønske og jeg sliter psykisk. Klarer ikke se for meg at det skal bli slutt, vil bare vi skal få tilbake det gode vi en gang hadde, men krever at vi forandrer oss på visse punkt begge to. Håper over alt at hans følelser for meg kommer tilbake. Vi har to flotte barn sammen. Flere i noe samme situasjon? Ønsker meg flere venninner som jeg kan finne på ting sammen med. Kafeturer, besøk hjemme, ut for å ta en pils eller to... Vil ikke legge ut mer her på åpent forum. Håper på svar.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hmm jeg bor ikke akkurat heeelt i tiller området, men er bare en liten busstur unna byen og kunne gjerne tenke meg noen å dra på cafe med osv, nå vet jo ikke jeg hvor gammel du er osv, men jeg er i allefall alenemor jeg å Si nå gjerne fra om du vil bli kjent:)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 bor 25min unna Tiller. 23 år Jenta på 4.5mnd.
mama84 Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Huffda dette hørtes ikke bra ut da!Bor i trondheim da, er 23 år og har ei datter på 3:)en du og hvor gamle er barne dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå