(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Og snart skal jeg drikke en ringnes hveteøl, selvom den ikke er så god som tysk hveteøl. Til helvete med hele slankekuren.. fnis!
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 den fine grønne heinekenboksen som står helt dugget på bordet her er også veldig god!!!
Regnbuens barn™ . Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 hehehe.... hadde vært digg med et glass iskald smirnoff ice for min del ja! =)
LizzyG Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Jenter, jenter, jenter.... Skal dere drikke øl, så bare dere drikke øl fra Aass. Har dere ikke lært noen ting her i livet?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2008 aass! du mener ass! hahah! nej takk. isj!
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 I dag skal jeg ut!! Drikker screwdriver jeg nå(sprit og appelsinjuice) Samme som en annen på siden her ser jeg...hehe;) Slankinga tar vi til uka!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2008 ja, i dag har jeg en sikkelig utskeing her ja! usj! Forøvrig har jeg trent 60 minutter pilates og løpt 3 km i dag da så jeg føler at jeg har gjort noe for å få kose meg litt! Sprit og appelsinjuice høres så harry ut, bedre når man sier screwdriver! haha
LizzyG Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Men drikker ikke noe øl før jeg er litt småfull. Her i gården går det i Sex on the beach og Sure Sivert når jeg skal ut. S drikker bare Aass. Han liker ikke noe annet øl, og mener Calsberg og Tuborg er jenteøl;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2008 Hehe. Skal jeg si til kjæresten min som bare dirkker tuborg! Jenteøl! Ah, men øl er jo så godt. sure sivert? hm hva er det?! Jeg drikker ragnar ofte jeg, det er black currant vodka, limejuice og sprite! nam
LizzyG Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 Sure Sivert er en kjempegod drink som bare finnes i Drammen. Her er innholdet i Sure Sivert: 2cl Vodka 2cl Pisang Ambon 2 deler sour mix 1 del Sprite 1 dash Krem
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #12 Skrevet 2. februar 2008 I know!!! haha! MEN skal kose rævva ta meg i dag. Ikke så ofte det blir ut!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. februar 2008 æsj.. det høres utfint ut lizzy!!! lille luri haha, ja kos deg med spriten! jeg holder meg til øl'n for nå.. og nå skal jeg spille buzz med kjæresten!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. februar 2008 #14 Skrevet 2. februar 2008 Mmmm... ;Men Guiness er 10 ganger bedre!!!!
LizzyG Skrevet 2. februar 2008 #15 Skrevet 2. februar 2008 Hehe... Du får ta en tur til Drammen og smake. Den er jo kjempegod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå